2020. május 1., péntek

Áprilisi zárás


Áprilisban úgy érzem igazán aktív voltam, többek között azért, mert a húsvét, amit csendes családi körben töltöttem nagyon feldobott. Emellett a környezetemben virágba borult minden fa és tavaszi virág, ami rám nagyon jó hatással van. Az otthon történő oktatás, plusz egy bölcsis okozott némi fejtörést, de lassan azért megszokjuk ezt a megváltozott élethelyzetet. Valójában a tanulás - készítem a főiskolára a beadandókat, online kurzusokon ülök - és az olvasás azok, amik engem mostanában ki tudnak kapcsolni. 
Áprilisban 13 bejegyzés került ki a blogra, melyekből 8 db könyves értékelés és 5 db egyéb bejegyzés voltak.
Összesen 14 kötetet olvastam el, ebből 2 olyan könyv volt, amit a főiskolai tanulányokhoz kellett elolvasnom, Vekerdy Tamás könyvét nagyon élveztem.  Több olyan kötet is van, ami át fog csúszni májusra. Tele a polcom és az olvasóm is érdekesebbnél érdekesebb történetekkel, kicsit elkapott a beszerzési láz, az itthon töltött idő és a sok olyan e-booknak hála, amelyek korábban elérhetővé váltak, mint a nyomtatott verzióik.

Remélem a május egy kis fellélegzést hoz mindenki számára, én reménykedve várom!




Áprilisi olvasmányaim:



Balázs István: A génektől a társadalomig: a koragyermekkori fejlődés színterei
Vekerdy Tamás: Érzelmi biztonság
Kathryn Taylor: A Dunmore-kastély titka I. 
Agatha Christie: Tíz kicsi néger
Agatha Christie Mallowan: Így éltünk Mezopotámiában
M.C. Beaton: Agatha Raisin és a halott harangozó


Linda Holmes: Evvie Drake bedobja magát
Amélie Nothomb: Ördögi kozmetika
Robert Galbraith: Halálos fehér
Jane Harper: Az elveszett férfi
Balázs István (szerk.): A génektől a társadalomig: a koragyermekkori fejlődés színterei
Kathryn Taylor: Fény a sötétségben
Vekerdy Tamás: Érzelmi biztonság
Sara Collins: Frannie Langton vallomásai
Agatha Christie: Tíz kicsi néger
Agatha Christie Mallowan: Így éltünk Mezopotámiában
M. C. Beaton: Agatha Raisin és a halott harangozó





A hónap legjobb és egyben legbizarabb olvasmányaként tartom számon Amélie Nothomb, Ördögi kozmetika című kisregényét. Annyira beszippantott, hogy nem tudtam kivonni magamat a hatása alól, eközben a téma nagyon kemény, a történet pedig igazán furcsa volt. 



Egyéb bejegyzések a hónapban:







Nálatok milyen volt az április?

0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon