2016. április 1., péntek

Tavaszi nyereményjáték



Elérkezett a kedvenc évszakom, a várva várt tavasz, ennek örömére szeretnék kedveskedni Nektek egy nyereményjátékkal.

A játékba történő belépés nagyon egyszerű, nincs kérdés, egyszerűen elegendő ha a facebookon a játékfelhívás alatt hagysz egy kommentet, vagy akár itt a blogon ezen bejegyzés alatt, elegendő ha a a két feladat közül az egyiket teljesítitek.

Elérhetőséget mindenképpen írjatok, ha ennél a bejegyzésnél hagytok üzenetet. 

A facebook like vagy a blogra történő feliratkozás nem kötelező, de megköszönöm ha mégis mellette döntötök.

A játék vége: 2016.04.30. 

A nyeremény:



A nyereményt csak magyarországi címre postázom, köszönöm a megértést. 

Sok szerencsét!




54 megjegyzés:

zsófcsa írta...

akkor en ezt a lehetőséget választom, facebookkal még mindig nehezen békülök ki sokszor :)
jelentkeznék akkor a játékra és nagyon köszi a lehetőséget! :)
elérhetőségem: zsofcsah@gmail.com

szép tavaszt! :)

DreamyGirl írta...

Köszi a lehetőséget! :)
Elérhetőségem: vajdakitti1999@gmail.com

Unknown írta...

Szia, köszönöm a lehetőséget. Érdekes könyv lehet:-)
Az elérhetőségem:
andicica1993@gmail.com

Unknown írta...

Én is beszállok a játékba. Köszönöm a lehetőséget! :) Elérhetőség: zsofi97.kiralylany@gmail.com

Unknown írta...

Szia, köszönöm a szuper játékot :-)
Az elérhetőségem:
marika19660815@gmail.com

Farkas julianna írta...

Szia, ez a könyv érdekesnek tűnik úgy hogy köszi a lehetőséget.
Elérhetőségem: prues9@gmail.com

Névtelen írta...

Szia, én is jöttem játszani, mert érdekel a könyv :) Hátha nátha :D
Meg jól megfészkukkoltalak :D
Az elérhetőségem: chrissie19780614@gmail.com

Unknown írta...

Szia! Köszönöm a lehetőséget, hogy részt vehetek a játékodban!A könyvvel már egy ideje szemezgettem, na most hátha szerencsés leszek.
Az email címem: turbucz.viki13@freemail.hu

További szép napot!
Viktória

Beja's journey írta...

Én is csatlakozom. :) miskubeata@gmail.com

Unknown írta...

Szia!
Nagyon szuper a nyereményjáték és az oldal is. :)
Elérhetőségem: timea8704@gmail.com

hszien írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
hszien írta...

jelentkezem :) és reménykedem :) …. ettől a könyvtől meg teljesen elalélok :)
Kicsit nyomasztó, maga a történet ahogy olvastam, de imádtam minden részleltét amibe belekukkantottam
farkas09@hotmail.com
Nagyon köszönöm a lehetőséget!!!

Unknown írta...

szia!

én is ezt a megoldást választom, de be is lájkoltalak, tetszik a neved :D könyvelő :D találó :D
elérhetőségem: reta_09@hotmail.com

köszi a játékot!
Jó hétvégét!
Réta

Unknown írta...

köszönjük a lehetőséget!!!
Jelentkezem a nyereményjátékra!

Névtelen írta...

Szia! :)
Köszönöm a lehetőséget!
Elérhetőségem: bau.hanna2000@gmail.com

Ági írta...

Köszi a lehetőséget! :)
elérhetőségem: p.agnes@windowslive.com

Pumpkin írta...

Szia :) Érdekes könyvnek látszik :D
Elérhetőségem: nemes.ancsi98@gmail.com

Nagy Emese írta...

Szia, szeretnék jelentkezni a játékra, az elérhetőségem: nagyemese95@gmail.com Köszönöm a lehetőséget :)

Ors írta...

Köszönöm a lehetőséget! :)
v.orsi15 kukac gmail.com

Unknown írta...

En is jelentkezek :)
Koszi a lehetoseget!:)
hovodzak.orsi@gmail.com

Unknown írta...

Szia!
A könyvvel már egy ideje szemezgettem, hátha szerencsém lesz.
Az email címem: lili.michelcsik@gmail.com
Köszi a lehetőséget, további sok sikert a blogodhoz!

Arwen írta...

Szia!
Köszönöm a lehetőséget, én is jelentkeznék a nyereményjátékra!
E-mail: szujopetra@gmail.com

Szép napot!:)

Unknown írta...

Szia!
Én is jelentkeznék a játékra!
Elérhetőségem: vrsviktoria@gmail.com

Heni írta...

Szia!

Szuper a blogod :-) Szeretnék jelentkezni a játékra!
Elérhetőségem: henriettadalma1995@gmail.com
Sok szerencsét skacok!

Üdv: Heni :-)

Unknown írta...

Szia! Jelentkeznék a játékra. Szép napot! Brigi

bridget.salma91@gmail.com

Unknown írta...

Szia :)
Köszönöm a lehetőséget, a könyv nagyon szuper!:)
Elérhetőségem: hlavacspatricia@gmail.com

Unknown írta...

Köszi a lehetőséget! :)
Elérhetőségem: sandorblankaborbala@hotmail.com

katalin77 írta...

Szia!

Köszi a lehetőséget.
Elérhetőségem:katalin.szell@freemail.hu

További szép hétvégét kívánok!

gergo írta...

Szia!
Köszönöm a lehetőséget. Érdekes lehet a könyv :)


Az elérhetőségem pedig: grgrnt93@gmail.com

Unknown írta...

Szia!:)
Köszönjük szépen a nyereményjátékot, sok sikert továbbra is a blogodhoz! :)
E-mail: szelesdorottyaloretta@gmail.com

Unknown írta...

Szia!
Jelentkeznék a játékra! Köszi a lehetőséget!
E-mail: mmoomango@gmail.com

Unknown írta...

Köszi hogy játszhatok ancsazabo@gmail.com

Unknown írta...

Szia!

Köszönjük a lehetőséget a játékra! Ezt a könyvet én is és anyukám is szeretnénk elolvasni. :)
Elérhetőség:
pastihajni97@gmail.com

Üdv, Hajni

Timi7 írta...

Szia!

Köszönjük szépen a nyereményjátékot! :) Szeretnék részt venni rajta, és feliratkoztam a blogra. :3

Üdv,
Timi
(timi[kuk.]slyweb.hu)

Emma írta...

Szia! Én is szeretnék jelentkezni a játékra. Elérhetőségem: emailamitmindenhovamegadok@gmail.com

Rita írta...

Én is, én is. :-)
novakritusss@gmail.com

Demonshadow írta...

Szia, ezúton szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra. :)
e-mail címem: st.petra91@gmail.com

Bookaholic Girl írta...

Szia, szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra. 😊
e-mail címem: peritypanna@gmail.com

Regi írta...

Gyöngyörű könyv, jó lenne megnyerni. Köszi a lehetőséget.

franke írta...

Én is szeretnék jelentkezni a könyvér. Köszönöm! :)
frankeva74@gmail.com

Lynd írta...

Nagyon kedvelem az ilyen témájú könyveket, mindig elgondolkodtat és "felráz".
natasa-@freemail(pont)hu

Gulyásné Elekes Éva írta...

Olvastam már hasonló környezetben játszódó regényt, érdekes volt.
gulyasneelekeseva@gmail.com

Murvai Mariann írta...

nagyon szépen köszönjük a játékot, igazán jól hangzik a könyv, és a borító csodás :)
Mariann
murvaimariann@gmail.com

Unknown írta...

Szia! Köszi a lehetőséget! Érdekes könyvnek tűnik :)

email: ikrisz95@gmail.com

Unknown írta...

Szia!
Eddig meg voltam róla győződve, hogy ide már kommenteltem, de valószínűleg elmaradt, mert most nem látom saját magam. :)
A könyv érdekesnek tűnik, úgyhogy köszönöm szépen a lehetőséget!
Elérhetőségem: oroszi.a91@gmail.com
Szép napot neked! :)

Dorien21 írta...

Szia! Köszi a lehetőséget:)
Elérhetőségem: sulyok.dora@gmail.com

Unknown írta...

Szia! :)
Először is, köszönjük szépen a nyereményjátékot és további sok sikert a blogodhoz! :)
Elérhetőségem: szelesdorottyaloretta@gmail.com

Unknown írta...

Szia! Szeretnék játszani! :]
E-mail címem:konnyubogi@gmail.com
Köszönöm! :]
Bogi

Névtelen írta...

Szia! Engem is érdekelne a könyv! :)
Elérhetőség: dadel1999@gmail.com

Fru99 írta...

Sziaa szeretnék játszani :)
E-mail: vassfruzsi99@gmail.com
Köszönöm a lehetőséget!:D

Unknown írta...

Szia!
Köszönjük a játék lehetőségét, én itt élnék vele. :)
Elérhetőségem: corranleannan@gmail.com
További sikeres blogolást! :)
Üdv,
Timi

Névtelen írta...

Szuper :) Köszii a lehetőséget.
Elérhetőségem: kitti19990724@gmail.com

Unknown írta...

Szia!
Én is jelentkeznék :)
Elérhetőségem: nojcsi9@gmail.com

Arwen írta...

Szia! Köszönöm a lehetőséget, jelentkeznék a játékra.
Elérhetőségem: szujopetra@gmail.com

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon