2016. szeptember 3., szombat

Viszlát augusztus! Összegzés.



Eltelt a nyár utolsó hónapja is, eljött a szeptemberi készülődés az iskolára, a lehulló levelekre és a gyertyák szezonjára. Igen, az őszt már úgy számolom, hogy kuckózós, gyertyagyújtogatós, forró teás időszak. Mondom ezt úgy, hogy még ma is 30 C körüli hőmérséklet van odakint, de már érezni lehet az őszt is, például korábban sötétedik.

Az augusztus a nyaralásról, készülődésről szólt, így az olvasások kicsit háttérbe szorultak, de a beszerzések egész jól alakultak. 

Összesen 5 könyvet sikerült elolvasnom augusztusban, ami nem valami sok, de ezek legalább jók voltak. 

Azokat a könyveket is augusztusi olvasásnak számítom, amit júliusban kezdtem el, így visszatekintve kevesebbre számítottam, de inkább mutatom a listát. 



Emellett több könyvet elkezdtem még augusztusban, de befejezni csak ebben a hónapban fogom tudni őket, így ezeket nem is számoltam bele az elolvasott könyvek számába.

Augusztusban 4 könyvről született értékelés:


Tizenegyes állomás
Anna Banks: Triton
Rita Falk: Télikrumpligombóc
Durica Katarina: Szlovákul szeretni

Emellett kitöltöttem egy book tag-et, újra jelentkeztem a Mini könyvklubba, és hoztam a szeptemberi megjelenéseket is.

Feltűnhetett, hogy mostanában kevesebb az örömködős poszt. Ennek nem az az oka, hogy mostanában búskomor vagyok, hanem, hogy az ilyen jellegű bejegyzést - leginkább képeket - átvittem az Instagram oldalamra.

Az augusztusi beszerzéseim pedig így alakultak:





Recenzióra érkezett Valcsicsák Zoltán Álmomban Bhutánban ébredtem című kötete, valamint Dolores Redondo A láthatatlan őrző című regénye, a többi pedig névnapi ajándék és saját beszerzés volt.


A többiek augusztusa:

Tekla nyári összegzője
katacita
Dóri
PuPilla
Amadea
Nita



0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon