2016. szeptember 18., vasárnap

Moly.hu Book Tag

Dórinál láttam meg a Moly.hu oldallal összefüggő Book Taget, ami mellett nem tudtam csak úgy elmenni. Én magam is aktívan használom az oldalt, valamint mostanában remek Tag-ek jönnek szembe, ezért úgy döntöttem ismét kitöltök egy ilyen kis szösszenetet. 
Remélem nem bánjátok, hogy ismét egy taget hoztam és vigyétek bátran tovább én például szeretem olvasgatni az ilyen jellegű bejegyzéseket. 

Melyik könyvet jelölted be utoljára olvasottként?

Szinte a bejegyzés írásával egyidejűleg jelöltem be Belinda Alexandra Zafír című regényét. 



2. Mi az aktuális olvasmányként bejelölt könyved?

Több is van, mint úgy általában. 

Mitch Cullin: Mr. HolmesRene Denfeld: Az elvarázsoltakNick Cutter: A falkaJulia Williams: Last Christmas

3. Milyen könyvet adtál utoljára hozzá a várólistádhoz?

Bevallom ezt a listát nem vezetem napra készen, ezért teljesen üres ez a lista.

4. Milyen könyvet tervezel legközelebb elolvasni?

El szeretném kezdeni Jessica Brockmole Levelek Skye szigetéről című regényét, ezzel is csökkentve a várólistámat, de a terveim száma végtelen. :)

5. Használod a csillagozós értékelési rendszert?

Naná, nagyon jó rendszernek tartam és véleményem szerint általában hiteles képet nyújt a könyvekről. Jól értékelnek a molycik. 

6. Részt veszel-e valamilyen kihíváson?

Elvileg 10 kihívásban veszek részt ebben a pillanatban.
Csökkentsd a várólistádat, Könyvtárazzunk 2016-ban, Légy Te is Sherlock Holmes Vol.7., 2016 a romantika éve, Jane Austen könyvklub, Mert szeretek blogot írni, Új vizeken 2016-ban is, Miamona's Reading Challenge 2016, Mit is olvastam? Áh, semmit!

7. Használod a kívánságlistát! 

Igen, használom, de néha elfelejtem levenni a már beszerzett köteteket, ezért volt, hogy többször is megajándékoztak azonos könyvvel. 
Most elvileg aktuális a listám

8. Milyen könyvet fogsz venni legközelebb?

Ez nálam mindig a pillanat varázsa szokott lenni, de Böszörményi Gyula Ármány és kézfogó című regénye biztos a képzeletbeli bevásárló listám élén szerepel.

9. Van kedvenc idézeted? Melyik idézetet kedvencelted utoljára?

Legutóbbi kedvenc idézetem R. Kelényi Angelika Szulejmán és a magyar udvarhölgy 318. oldaláról származik.:

Beleolvasott: „Habent fata suant libelli…” – A könyveknek sorsuk van…..

Legutóbb pedig ezt kedvenceltem: 




A művészek tudják, hogy tanulnak a természet intenzív megfigyeléséből, de nyilvánvaló, hogy maga a megfigyelés mégsem elég ahhoz, hogy megtanítsa a művészt a művészi ábrázolásra. Az ókorban a művészi illúziókeltés még annyira új volt, hogy a festészetről és szobrászatról folytatott vita elkerülhetetlenül az utánzásra, a mimézisre koncentrálódott.
Az idézet E. H. Gombrich: Művészet és illúzió - A képi ábrázolás pszichológiája című műből  származik és tintapatronus  vitte fel.

10. Kik a kedvenc szerzőid?

Szinte felsorolhatatlan, de a legek Agatha Christie   Jane Austen Böszörményi Gyula  Harper Lee Leslie L Lawrence és még folytathatnám a sor a végtelenbe és tovább. 

11. Csatlakoztál valamelyik zónához?

Több zónához is csatlakoztam, de jöjjenek azok, amelyeket rendszeresen látogatok is.:


12. Min változtatnál a Moly.hu oldalán?

Úgy jó ahogy van, minden hibájával és szépségével együtt. 

13. Te milyen kérdést tennél hozzá a tag-hez?

Dóri kérdezte, hogy hogyan találtál rá a Moly-ra és mikor regisztráltál?

Egy könyvet kerestem és valahogy a Moly.hu-n találtam magamat és onnantól megállíthatatlanul rabja lettem, mindez 2010 december 10. napon történt.

A saját kérdésem pedig az lenne, hogy a frisseket rendszeresen elolvassátok, vagy bátran használjátok a törlés gombot?

Személy szerint nekem olyan mennyiségű frissem van akár 1 nap alatt is, hogy képtelenség idő hiányában átolvasni mindent, ezért a kedvenceket és ismerősök karcát megnézem, vagy éppen a nyitó firssben látott érdekesebb karcot, de egyébként gyakran törlök is és nem azért mert nem érdekel, hanem egyszerűen hatalmas az információ áramlás és sokat írnak a Molyok, ami szuper. 

0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon