2023. augusztus 6., vasárnap

SZÚK böngészde - akár az antikváriumban

Igazán rövid, de rendhagyó bejegyzést hoztam, ahol a könyvek közötti böngészéshez szeretnék tippet adni.

Egy izgalmas lehetőséget lehetőséget szeretnék a figyelmetekbe ajánlani, ha szerettek antikváriumokban böngészni, akkor ne hagyjátok ki a SZÚK böngészdéket. Az FKF által életre hívott Szemléletformáló és Újrahasználati Központ új életet ad a megunt tárgyaknak a bútoron, porcelánon, játékokon át egészen a könyvekig. Minden egyes könyv mindössze 100 Ft-ba kerül és hatalmas a kínálat. Tegnap úgy érezhettem magamat, mint egy antikváriumban, csak itt éppen bármelyik könyvet megvehettem, mert az ár egységesen ennyi, nincs eltérés, még akkor sem, ha egy értékes első kiadásra bukkanunk. Bizony az is megeshet, hogy értékes kötetek lapulnak a ládákban.

A környezet is igazán igényes, tehát bátran kerekedjetek fel és kutassatok kincsek után!

A SZÚK böngészdék Budapesten már kettő helyszínen elérhetőek. Egy nagyon igényes környezetben akár órákat is eltölthetünk kincsek után kutatva. Számomra teljesen újdonság volt ez a lehetőség, most voltam először, de biztosan nem utoljára.

Azt is láthatjátok a fotón, hogy milyen könyvek jöttek velem, mindössze 1300 Ft-ért, szerintem nagyon megérte.
Ti böngésztetek már valamelyik SZÚK-ban?













0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon