2020. április 23., csütörtök

Könyvhöz egy kis csemeg a kávé szerelmeseinek - Dalgona kávé

Egy jó könyv mellé kávé, forró csoki, tea is kijár, ugye? 

Én úgy vagyok vele, hogy szeretek olvasás közben kortyolgatni, télen valami forrót, a melegebb napokon pedig valami finom, hideg italt. 

Mostanában minden social media felületen ott figyelt a Dalgona kávé, hát én sem tudtam kihagyni.

Ezzel az itallal az otthon eltöltött napokat is kicsit élménnyé varázsolhatjuk, aki szeretett kávéházba járni most percek alatt igazi kávés csodát varázsolhat magának. 

Jelen kávénál nem az összetevők luxus mivolta az, amiért szeretjük, hanem pont az egyszerűségében rejlő zsenialitás. 

Összesen három hozzávaló és némi tej/mandulatej, vagy éppen amivel isszuk a kávénkat és máris kész a mutatós italunk.




A recept az interneten számtalan helyen feltalálható, dalgona kávé keresőszóval.

Dalgona kávé

Hozzávalók:

2 evőkanál instant kávé
2 evőkanál tűzforró víz (fontos, hogy nagyon forró legyen)
2 evőkanál cukor

A hozzávalókat kézi mixer segítségével kemény habbá verjük, majd a jeges tej tetejére kanalazzuk. Igény szerint fahéjjal megszórhatjuk. 

A habot önmagában nem érdemes fogyasztani, mert nekem úgy nagyon furcsa volt, de persze ízlések és pofonok, javaslom inkább az ital tetejére kanalazva, végül jól elkeverve kóstoljuk meg. 



Kávéházi élmény otthon!


0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon