Ugrás a fő tartalomra

Dorothy Blog Award

Egy igazán kedves díjat kaptam Nikitől, ezért nem is volt kérdés, hogy rögtön egy bejegyzés keretében köszönöm meg és küldöm tovább a díjat. Én Niki kicsit módosított szabályait követem, de aki az eredeti verziót szeretné választani az Andi blogján megtalálja.








Szabályok

1. Köszönd meg a díjat és tedd ki, hogy kitől kaptad!

2. Írj egy rövid kis szöszt az illető blogjáról!

3. Írj 12 dolgot a saját blogodról!

4. Válaszolj 12 kérdésre!

5. Tegyél fel 12 kérdést! 

6. Küldd tovább a díjat azoknak, akiknek szeretnéd!

Könyvesem Niki blogja:

Könyvesem


A díj Nikitől érkezett, aminek nagyon megörültem, mivel díjat kapni mindig öröm, legfőképpen akkor, amikor egy olyan személytől érkezik, akinek a blogját gyakran látogatom. Mi is annak az oka, hogy gyarkan benézek Nikihez?
 Lássuk csak: 
-Tartalmas az oldal
 -Letisztult, mindig jobbnál jobb sablonokkal gyönyörködteti meg a szemet
-Remekül fogalmaz, igényes bejegyzéseket tesz közzé
-Mindig találok valami újdonságot akárhányszor bekukkantok
-Remekül tartja a kapcsolatot az olvasókkal, igazán interaktív a blog, mivel lehet kérdezni Nikitől, illetve szervez       nyereményjátékokat (ki ne szeretné), tehát látszik, hogy az olvasókért van. 
- Egy igazán remek embert ismertem meg személyében, igaz még csak virtuálisan, de ami késik...  :)

Könyvlelő, azaz én


1. 2011-ben kattintottam a blogspotra és regisztráltam a Könyvlelő blogomat.
2. A blogot rendszeresen csak idén kezdtem el írni.
3. Igyekszem a blog bejegyzéseit naprakészen a facebookra és a Moly-ra is felvezetni.
4. Több virtuális barátot és közösséget ismertem meg a blogon keresztül.
5. Idén eddig kerek 100 db bejegyzés született, többségben könyvekről.
6. Az első recenziós könyvnek úgy örültem, mint kisgyerek a csokiboltnak.
7. Legfőképpen a romantikus, könnyedebb irányvonalat követem
8. A rovatokat kedvem/időm szerint frissítem
9. A család és munka mellett nem jut annyi időm a blogra, mint szeretném
10.Az első nyereményjáték, amit szerveztem hatalmas siker volt, így vélhetően lesz folytatás
11.A blog kinézetét igyekszem javítgatni, szépítgetni, amennyire a webes tudásomból telik
12. A blog révén egy remek csapat tagja lettem, nevezetesen ők a Könyvfalók

A kérdések, amiket kaptam


1.Miért azon a néven írod a blogodat, amilyenen?

Megtetszett ez a szófordulat és szerintem elmondja a lényeget, hogy kutatom a könyveket és néha meg is lelem a gyémántot.

2.Hogyan tudnád magadat jellemezni 5 mondatban? (külső, belső tulajdonságok, stb.)

Kitartó vagyok, de néha az idő közbeszól és kénytelen vagyok átszervezni dolgokat, vagy befejezni valamit. Akaratos, mert szeretem keresztülvinni a véleményemet, persze azért hallgatok az okosabbra. Külsőre átlagos dolgozó anyuka, bár vannak jobb napjaim is. Nézzük mi is van még, hát szeretek sokat beszélni és örök kíváncsi vagyok. A főzés és kertészkedés örök szerelem az olvasás mellett.

3.Heti szinten mennyi időt fordítasz az oldaladra?

Sajnos 2-3 óránál többet nem tudok, pedig mennyire szeretnék.

4. Mely általad írt bejegyzésed a kedvenced?

Most éppen Az Arab című könyvről írt bejegyzés a kedvenc, mert igazán megfogott a könyv és ezáltal a bejegyzés is picit jobban sikerült.


5.Melyik a leglátogatottabb bejegyzésed, mióta az oldalt vezeted?
 
Borsa Brown: A maffia ágyában, azt nem tudom pontosan megmondani miért, de ezt szerették az olvasóim a legjobban.

6.Hogyan képzeljünk el bejegyzés írása közben?

Egy csendes pillanatban, amikor a család éppen pihen, vagy el van foglalva és szabad a gép leülök egy bögre finom teával, vagy kakaóval és az aktuális könyvvel -esetleg jegyzetekkel- felszerelkezve és így írom megírom a bejegyzést, általában hétvégén.

7.Mi a legnagyobb sikerélményed a blogoddal kapcsolatban?

Az első recenziós példány és kiadói megkeresés, leírhatatlan öröm.

8.Mi volt a legnegatívabb élményed a blogoddal kapcsolatban? (visszajelzés, stb.)

Eddig szerencsére még nem volt semmi emlékezetes negatívum, szerencsére még a trollok sem találtak meg.

9.Az ismerőseid, hozzád közel állók tudják, hogy könyves blogot vezetsz?

Csak a nagyon közeli családtagok.

10.Éves szinten kb. mennyit költesz könyvekre?

Még sosem számoltam meg, de szerintem túl sokat, bár a könyvek ára is megugrott az utóbbi időben, a 3000-4000 Ft lett az átlag, ami elég magas.

11.Jársz rendszeresen könyvtárba?

Igen, havonta egyszer feltétlenül.

12.Átlagban milyen tanuló voltál magyarból (irodalom, nyelvtan)?

Mindkettőből 5-ös voltam és az érettségim is 5-ös lett, mindkét tárgyból, ennek ellenére a reál vonalat választottam, amiből mindig 3-as voltam, ki érti? :)

A kérdéseim :
(A kérdések egy részét Nikitől hoztam el, mert kíváncsi vagyok a válaszokra)

1. Mikor döntötted el, hogy szeretnél egy saját könyves blogot?
2. Minden hónapban megleped magad legalább egy könyvvel?
3. Milyen egyéb hobbid van a könyves blog mellett, esetleg vezetsz blogot másik témában?
4. Általában előre ütemezed a bejegyzéseket, vagy akkor írod meg, amikor éppen oda jutsz?
5. Mi a legnagyobb sikerélményed a blogoddal kapcsolatban?
6. Jársz rendszeresen könyvtárba?
7. Tagja vagy valamilyen könyves oldalnak, csoportnak?
8. Mely általad írt bejegyzés a kedvenced?
9. Van kedvenc blogod (nem feltétlen könyves)?
10. Rendszeresen követed a többi könyves blogger bejegyzéseit?
11. Szerinted meddig fogod írni a blogodat?
12. Volt már negatív élményed, ami a blogod által ért?

Az általam választott blogok:




Megjegyzések

Vegazus üzenete…
Nagyon szépen köszönöm a díjat, Kritta!! Nem ígérem, hogy tovább fogom vinni, mert egy nagyon hasonlót nem olyan régen már kitöltöttem, és ott is nagyon nehéz volt számomra összeszedni a 10 érdekességet magamról (bár látom, hogy itt a blogról kellene). Azért nem kizárt, hogy valamikor később majd élnék a lehetőséggel, de mostanában az új könyvklub indulása miatt amúgy se férne igazán bele az időmbe ez is. De tényleg nagyon örülök neki, köszönöm a kedvességedet, hogy gondoltál rám! :)
Kritta üzenete…
Örülök, hogy egy kis örömöt tudtam szerezni neked, hiszen nagyon szeretem a blogodat. Amint lesz lehetőség ismét jelentkezem a könyvklubba, hátha legközelebb csajos/történelmi/életrajzi/kaland lesz a téma. :)
theodora üzenete…
Hűű köszönöm szépen!! Szívesen válaszolok, szerintem holnap ki fog kerülni a bejegyzésem :)
Kritta üzenete…
Köszönöm szépen, hogy elfogadtad a díjat és továbbítod is. :) Mindenképpen megnézem majd a bejegyzést, kíváncsi vagyok a válaszaidra.
AniTiger üzenete…
Itt is köszönöm szépen! Amint lesz egy kis időm, kitöltöm! :) ♥
Kritta üzenete…
Örülök, hogy elfogadod a díjat és várom a bejegyzést is! :)
Zsófi és Bea üzenete…
Köszönjük szépen itt is a díjat! Hamarosan megválaszoljuk a kérdéseket, hiszen nem titok, hogy szeretjük őket.:)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Borsa Brown: Az Arab 18+

Megbotránkoztató, ugyanakkor szívbe markoló történet egy nem mindennapi szerelemről egy szaúdi herceg és egy magyar nő között.
Gamal ibh Hussein Ál-Szudairi a milliomosok megszokott életét éli, míg egy üzleti tárgyalás alkalmával Budapestre érkezik. Ridegsége és elhatárolódása az új világgal szemben hamarosan átalakul valami egészen mássá.
Vannak érzések, melyek korlátokat döntenek le, és embereket formálnak át. Mindezt azért, hogy új útra léphessenek. Miként vállalhatja föl egymást két ember, akik oly különbözőek?
Miként lépnek új útra, vagy veszik fel a harcot saját lelkükkel szemben? És mikor jönnek rá, hogy valami végleges és megváltoztathatatlan Borsa Brown, a több ezer példányban eladott Maffia triógia sikerszerzőjének legújabb és eddigi legizgalmasabb regénye sajátos, erotikával fűszerezett stílusával dolgozza fel a kényes témát.
Csakúgy, mint eddigi könyveiben, elzárt világba kalauzol, érdekes karaktereket és élethelyzeteket, emberi kapcsolatokat mutat be, melyeket kellőképpen…

Princess Michael of Kent: A szerelmes Királynő

Az angol királyi család magyar hercegnéjének történelmi regénye a 15. századba, a százéves háború korába viszi el az olvasót. Aragóniai Jolán 19 éves, amikor feleségül adják Lajoshoz, az Anjou herceghez. Barátait és családját hátrahagyva a fiatal lánynak bizonyítania kell rátermettségét a francia királyi család pletykákkal, cselvetésekkel és árulásokkal terhelt légkörében. Miután fiatalon megözvegyül, rá marad a feladat, hogy teljesítse férje küldetését: meg kell óvnia Franciaországot a széthullástól, egyben pedig igazgatnia az Anjou család életét. A szövevényes, sodró erejű történetben a kor olyan híres szereplői is feltűnnek, mint az Orléans-i Szűz, vagy Agnés Sorel, VII. Károly francia király legendás szeretője. A könyv nemcsak egy fordulatos, megható szerelmi történet, hanem hiteles korrajz is, melyet a Kenti hercegné személyes királyi udvari élményei gazdagítanak.
Érdemes már rögtön az elején leszögezni, hogy a regény az Anjou trilógia első részét képezi, bár a Molyon ez nincs fe…

Budai Lotti: A kegyencnő hálószobájában - A borostyánszemű 1.

1645-ben ​Henrietta Mária angol királyné Franciaországon utazik keresztül, mikor menetét megtámadják, s elrabolják egyik legbecsesebb ékszerét. Ez az értékes nyakék évtizedekig mozgatja majd a háttérből a Combray család sorsának szálait: szerelmeseket segít révbe, bosszúvágyat ébreszt, s lesz, kinek vesztét okozza… S akinek sorsát végzetesen befolyásolja, az Louise de Morainville, a Borostyánszemű, akit a szerelem és a történelem hullámai éppen a kor legfelkavaróbb bűnügye, a mérgezési botrány idején sodornak a Napkirály udvarába.
A magyar irodalmi élet új tehetsége első regényével egy letehetetlenül izgalmas, korhű történetet ad a romantika, a kalandregények és a történelem kedvelőinek kezébe. A könyv ráadásul újdonsággal is szolgál: az olvasó színes, képeslap-szerű betétek segítségével ismerkedhet meg közelebbről a korabeli divattal, szokásokkal és egyéb érdekességekkel.
szerző fotója
Budai Lotti az ELTE jogi karán végzett, a jogtudományok mellett művészettörténetet is tanult. A kez…