2016. február 22., hétfő

Ezeknek örültem az elmúlt héten

♥ könyvtári harácsolás, kb. 22 könyvet sikerült kihoznunk ♥ érződik a tavasz a levegőben, ennek örömére kirándultunk egy picit ♥ cukrászdázás a Duna partján ♥ kacsák szintén a Dunán, imádom a látványt, ahogy leszállnak a vízre ♥ töpörtyűkrémes pogácsa, ami szendviccsé lényegült, nagy sikere volt, csupa vega finomsággal töltöttem meg ♥ air wick illatosító spray, ami a frissen mosott ruhák illatát árasztja, tavasz illat a lakásban is ♥ készítettem a héten fotókat egy pályázathoz ♥ vágtam barkát és aranyesőt, a lakásban is kezd eluralkodni a kedvenc évszakom ♥ sokat olvastam és olvasok folyamatosan, szerencsére nem ért utol a tél végi olvasási válság ♥ kávézás a barátnőkkel ♥ a kertben a kis mókusunk is egyre élénkebb ♥ rákaptam az instagaram-ra, majd kiderül mi sül ki belőle, oda nem csak könyves képeket töltök fel, hanem: kirándulások, állatok, növények, ételek és minden egyéb, ami éppen megtetszik, vagy csak úgy megmutatnám. Ha van kedvetek kövessetek be konyvleloblog néven megtaláltok ♥



3 megjegyzés:

katacita írta...

A töpörtyűkrémes pogácsa nagyon jól hangzik! :)
Mennyire jó, hogy van mókusotok! Akkor az lehet, hogy a te instagramodon láttam, egy vezetékeken rohanó mókust? :)

Kritta írta...

Disznóvágás a töpi elengedhetetlen velejárója. Igen a kertben él egy mókus a családjával, láttuk a kicsiket felnőni. Bizony én voltam az instás elkövető. Most regisztráltam és picit rákattantam. :) Na jó, nem is picit. :D

Bea írta...

Már olvasni is jó volt, miknek örültél! :) A könyvtári mennyiség ismerős, a mókus cuki, a pogácsa pedig tetszetős. :) Bea

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon