2016. február 8., hétfő

Ezeknek örültem az elmúlt héten




♥ jártam könyvtárban és remek könyveket tudtam kikölcsönözni ♥ egyre jobban haladok az angol nyelvű regénnyel és már szinte alig kell szótár, mert kezd összeállni magától a szöveg ♥ finom spenótos tésztát készítettem egy csipet bazsalikommal megbolondítva ♥ felfedeztünk egy remek hamburgerezőt, így finom camamber-rel töltött hambit ettünk a Duna-parton ♥ értesítés, hogy elindult egy csomagom egy kedves Moly-osnak köszönhetően ♥ hóvirágok a kertben ♥ végre süt a nap, lehet sétálgatni ♥











1 megjegyzés:

Bea írta...

Tényleg szupi könyveket hoztál ki a könyvtárból a Rosie projekt 2. részére már mi is nagyon kíváncsiak vagyunk. :)
Pont a héten játszottam el én is az angolul olvasás gondolatával, mert nyelvgyakorlásnak sem lenne utolsó. Csak attól "félek", hogy még nagyon belejönnék és így még hatalmasabbra dagadna a várólistám... :) :)
Zsófi

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon