2021. március 1., hétfő

Februári zárás

 A február nálam amolyan levezető hónap, lassan eljön a tél vége, ami az időjáráson is megmutatkozik, legalábbis idén. Nem kapkodtam sem beszerzések, sem pedig olvasás terén, amolyan nyugodt hónapot tudhatok a hátam mögött. A telet lekopogom betegeskedés nélkül megúsztuk, most az utolsó héten csapott le némi nátha a gyermekszekcióban, így a hónap utolsó hetében egy picit a szokásosnál is lassabbra vettem az olvasási ütemet. 

Elkezdtem aktívabb lenni a Moly oldalon, mert remek tartalmakat találtam az utóbbi időben, így úgy gondoltam érdemes még bekövetnem pár molyt, hogy minél színesebb legyen ez a paletta. 

Sikerült bekerülnöm egy trnd tesztelésbe, így a zöldségpástétomok előtérbe kerültek, amikor szendvicseket, töltött tojást készítettem a családnak, sőt még a tésztára is remek kiegészítőnek bizonyultak.


Kis tartókba ültettem paradicsom, paprika magokat, illetve batáta hölgyet is vízbe tettem, indul a kert projekt. Már nagyon várom a tavaszt, talán idén sikerül pár darab saját palántát is ültetni a kertben. Nagyon lelkes vagyok a témában. 


A kávézás is nagy hangsúlyt kapott a hónapban, készítettem is pár kávézós képet, mutatom a kedvencemet:



Sikerült elolvasnom öt könyvet, hát nem vagyok büszke erre az alacsony számra, de, mint említettem február igen lassúra sikeredett az olvasás terén.

Nagyon örülök, hogy ismét visszatértem P.G. Wodehouse-hoz, mert rettenetesen szeretem a fanyar, angol humort, amit képvisel. Szerintem a következő hónapban is be fogok tőle ütemezni legalább egy olvasmányt. Aztán volt némi romantika, gasztronómiával ötvözve Nicolas Barreau által, illetve kétszer is kimozdultam a komfortzónámból Avi Loeb és Gregus Gábor jóvoltából. Újráztam Agatha Christie írónővel is, ezúttal sem Miss Marple, sem Poirot nem került képbe, de helyette ott volt a kedves Parker Pyne úr, aki elhívatottan próbál másokon segíteni, de leginkább boldogságot vinni az életükbe. 

P. G. Wodehouse: Nyári holdfény
Nicolas Barreau: A szerelem receptjei
Avi Loeb: Földönkívüli
Gregus Gábor: Megjelöltek
Agatha Christie: Parker Pyne esetei

Januári olvasásokról is írtam bejegyzést, köztük kedvenc írónőmtől, Agatha Christie-től ajánlottam az Öt kismalac című krimit, szerintem zseniális ez a kötet, bátran ajánlom az írónővel történő ismerkedéshez. Aztán arról is írtam, hogy gyermekkel történő utazáshoz, várakozáshoz milyen könyveket ajánlok, mert nálunk ez a dilemma gyakran napirenden van. Egy bejegyzés erejéig vidámabb vizekre eveztem Jonas Jonasson-nal és az Édes a bosszú Részvénytársaság tagjaival.

A Molyon átvettem a 2500 oldal kitűntetést, azt hiszem jól haladok, év végére elég szép számot érhetek el, ha tartom ezt az ütemet.

Instagramon is igyekszem aktívabban megjelenni, nagyon örülnék, ha oda  is benéznétek, vannak könyves tartalmak is.

Márciusra nem igazán tervezek előre. Annyit tudok, hogy szeretném befejezni David Attenborough, Egy élet a bolygónkon című kötetét, ami igazán érdekes olvasmánynak ígérkezik. Illetve a már korábban elkezdett olvasásaimmal is szeretnék haladni. Sajnos továbbra is több könyvet olvasok egyszerre, így néha egy-egy könyv sokáig várakozik arra, hogy befejezzem. Igyekszem a hangulatomnak megfelelően olvasni, így lassan el tudom engedni azt a kényszert is, hogy minden könyvet befejezzek.

Jelenleg ez a négy könyv az, amit éppen olvasok:
Amy Harmon: Csak a szél tudja
David Attenborough: Egy élet a bolygónkon
Barack Obama: Egy ígéret földje
Bauer Barbara: Elsuttogom százszor

Már a négy eltervezett könyv befejezésének is örülnék, azonban szeretnék még egy Agatha Christie újrázásba is belekezdeni, illetve Wodehouse is ott kacsingat rám. Márciusra nagyjából ennyi, amit előre látok, a többi pedig alakul majd. 

Többiek februárja: 


0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon