2017. október 1., vasárnap

Szeptemberi összegzés

Nem tudom Ti, hogy vagytok vele, de nagyon szeretem a szeptembert. Nekem egy kicsit az újrakezdésekről szól. 
Új évszak kezdődik, indul az iskola, ilyenkor lehetett a barátokkal találkozni és nem utolsó sorban könyves szempontból is rengeteg megjelenést tartogat évről évre ez a csodás hónap. A gyönyörű színekről és a meleg teáról már ne is beszéljünk, kuckózás ON!

Szeptemberben is szemezgettem a friss és számomra vonzó megjelenésekből, ami csak egy kis része volt a teljes kínálatnak, mindig sajog a szívem, hogy valahogy szelektálni kell, de ez van. 

Aztán a háttérben olvasok folyamatosan, lekopoghatom jobbnál jobb könyvek kerülnek a kezem közé. Úgy érzem, hogy igen ritkán nyúlok mellé, ami annak köszönhető, véleményem szerint, hogy megválogatom mit szeretnék olvasni. Ezt azért tartottam fontosnak elmondani, mert többen is kérdezték, hogy miért pozitív a véleményem a legtöbb általam olvasott könyvről. Kérem szépen, ezért, válogatás, válogatás és még több válogatás a titok. Már egyáltalán nem igyekszem minden friss megjelenést birtokolni és elolvasni, nem is lenne ennyi időm, de figyelek és írom a listámat a tuti befutókról.


Szeptemberben is sok remek könyvet olvastam, szerencsére. 


Ezekről születtek a hónapban értékelések is és mutatom a hónaphoz tartozó kedvenc fotóimat is:


 Könyvlelő fényképe. 


A.O. Esther: Frigg Rokkája I.
Michelle Frances: A barátnő
David Walliams: A nagy szökés
Játékos babafejleszté
Pancsikönyv
A.O.Esther: Frigg Rokkája II.
Tasmina Perry: Ház a Naplemente-tónál
Maria Mañeru: Mindentudók klubja
Michael Gibney: Sous Chef
S.J. Kincaid: A Kárhozott
Steve Berry: A tizennegyedik gyarmat
Warren Elsmore: Járművek építőelemekből



Amiket még olvastam, de az értékelésük picit később várható:


Egy remek hírt is megosztottam veletek hónap végén:

Egyéb beszerzéseim, amit szuper akció keretében eszközöltem, azaz minden 349 Ft volt:

Molyolda Kritta fényképe.


Helló október! 


Hasonló képekért kövessetek instán is @hkrisztinablog

0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon