2015. december 11., péntek

Várólista 2016, jövőre ismét megpróbálom



Lobo ismét elindította a Várólistát, immáron a 2016-os évre vonatkozóan. Még kimondani is furcsa, hogy 2016, hiszen nemrég volt, hogy a 2015. évi listámat állítottam össze. Bevallom, hogy az idei Várólistát már elbuktam, esélytelen behozni az elmaradásomat, sajnos. Valahogy mindig jött egy újabb, izgalmasabb, vagy sürgetőbb -határidős- könyv, így a várólistán lévő könyvek csúsztak és csúsztak. Azonban a jövő évre vonatkozóan megpróbáltam olyan könyveket válogatni, amit mindenképpen szeretnék elolvasni, így talán jövőre kicsit nagyobb eséllyel indulok. A legtöbb könyv 1-1,5 éve van a listámon és egy-egy kötet már több éve, bár ez utóbbiak vannak kevesebben. Ami még fontos idén nem csináltam alternatív listát, ezzel is ösztönözve saját magamat, hogy elolvassam a lenti könyveket.

Szerintem sikerült olyan listát összeállítanom, ami teljesíthető és igazán izgalmas könyveket tartalmaz. 

Én a magam részéről sok sikert kívánok az összes résztvevőnek a jövő évi teljesítéshez!




Natasha Solomons: Eltűnt férjek galériájaKatie Fforde: Ház kilátássalCarin Gerhardsen: A mézeskalács házJohn Green: Alaska nyomábanLouise Walters: Levelek a bőröndbőlJessica Brockmole: Levelek Skye szigetérőlIsabel Wolff: Mesés ruhák kalandjaiVavyan Fable: MesemaratonCaroline Kepnes: TeLindsey Kelk: Aki mer, az nyerSyrie James: Charlotte Brontë titkos naplójaHelen Simonson: Pettigrew őrnagy utolsó csatája

1 megjegyzés:

Niki írta...

Tudom OFF, de ha kedved lenne hozzá ;o)
http://azajtom.blogspot.hu/2015/12/dorothy-blog-award.html

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon