2015. december 31., csütörtök

Decemberi beszerzések, ajándékok

Decemberre vonatkozóan várható volt, hogy elég gazdag könyves beszerzéseket, ajándékokat fog rejtegetni. 12 könyvvel zártam, ami nem rossz, főleg, ha azt nézem, hogy milyen remek könyvek kerültek a polcomra. 

Pam Jenoff: A követ lánya, a történelem és a romantika kedvelőinek egyaránt remek szórakozást ígér, legalábbis a fülszöveg alapján, ezért nem hiányozhatott a kívánságlistámról. Kate Moron Távoli órák című regényével már egy ideje szemezek, de valahogy eddig nem szereztem be, most ott lapult a fa alatt. M.C. Beaton Hamis Macbeth-je, hát mit is mondhatnék a család tudja, hogy mennyire rajongok az írónőért és tudták, hogy ezzel nem nyúlhatnak mellé. Sophie Kinsella Boltkóros sorozatának 7. része szintén a család által került hozzám, mert szintén tudták akárcsak Beaton esetében ez is remek választás lesz. Emylia Hall Nyarak könyve, amit még nyáron kinéztem és most jött velem szembe, szintén akciósan márcsak a Balaton miatt sem tudtam kihagyni, de lehet, hogy az olvasással megvárom a jobb időt. Bud Spencer(na nem ő maga, hanem a könyve), szintén családi ajándék volt, tudták, hogy mennyire szeretem Spencer filmjeit és az életrajzi könyve is nagyon tetszett, így nem volt kérdés, hogy szeretnék egy saját Eszem, tehát vagyok példányt. Anne L. Greentől A remény hajnala és Sean Patricktól az Ébreszd fel a benned rejlő géniuszt az Álomgyár Kiadótól érkezett recenzióra, Fabatkó pedig az írónőtől, Körmöndy Tímeától érkezett. A Betűtészta Kiadótól pedig két mesekönyv került hozzám, Rebecca Cobb Valamicsoda című meséje, valamint Bog Logan A kád-tenger kapitánya kicsiknek szóló kiadványa. Végül, de nem utolsó sorban a Háda-ban már angol nyelvű könyveket is árulnak 999 Ft/kg áron, ezért nem hagyhattam ki a csodás könyvespolcot sem, ahol számtalan jobbnál jobb könyv sorakozott, voltak köztük egészen újak is. Talán még a karácsonyi hangulatnak köszönhető, illetve, hogy a nyelvtudásomat igencsak fel kell éleszteni, ezért nem túl optimistán, de egy karácsonyi témájú könyvet választottam, Julia Williams Last Christmas című regényét. Úgy voltam vele, hogy legrosszabb esetben is jövő, azaz idén decemberben lesz belőle egy bejegyzés. Amennyiben jobban fog menni, mint gondoltam (valahogy hajlamos vagyok a kényelmi szempontokat figyelembe véve magyar nyelvű könyvért nyúlni), akkor lesz angol nyelvű könyvek beszerzésére egy tuti helyem. A legjobb, hogy mindössze 290 Ft volt a könyv, mivel 29 dkg-ot nyomott a 407 oldalával együtt.Eredeti ára pedig 6.99  ₤ volt, szerintem egész jó kis üzletet csináltam. 

Nálatok milyen volt a december könyves téren?




Bob Logan: A kád-tenger kapitánya


Szeretném megragadni az alkalmat, hogy boldog új évet kívánjak minden kedves olvasómnak!



1 megjegyzés:

Bea írta...

Szép kis lista! Boldog Új évet kívánunk mi is neked és még sok ilyen listát 2016-ra is!

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon