2020. január 5., vasárnap

Újévi Könyves Fogadalmak Book Tag

Milyen régen töltöttem ki tagat, pedig korábban nagyon szerettem megírni és másoknál olvasgatni az ilyen jellegű bejegyzéseket. 

Most Tekla videójában jött szembe ez a tervezgetős tag, és jött az ujjaimba a bizsergés, hogy én is töltsem ki.

Idén ismét tervezetten, szervezetten probálom az olvasási élményeimet gyarapítani. Az olvasásokat szépen vezetni fogom a Moly és a Goodreads oldalakon is, hogy év végére reményeim szerint legyen egy szép kis statisztikám is.

Jöjjenek a kérdések:

1. Egy író, akitől szeretnél olvasni idén, de eddig még semmit nem olvastál tőle

Delia Owens, mert nagyin kíváncsi vagyok az Ahol a folyami rákok énekelnek című regényre. Erőt gyűjtök - mert úgy érzem, hogy a téma miatt szükség lesz rá - és még a tél vége előtt el szeretném olvasni. 

2. Egy könyv, amit mindenképpen szeretnél elolvasni

Cristiana Pedersoli, Apám, Piedone című életrajzi kötete. 

3. Egy klasszikus, amit szeretnél elolvasni

Bármi Jane Austen-től, van pótolnivalóm az írónőtől

4. Egy könyv, amit szeretnél újraolvasni

Agatha Christie, Halál a Níluson kötete, mert az írónő vonatkozásában sajnos csak az újraolvasás maradt

5. Egy könyv, ami ezer éve várólistás és 2020-ban el akarod olvasni végre

P. G. Wodehouse: Golfőrültek, régóta rakosgatom

6. Egy jó vastag könyv, amit beterveztél

Robert Galbraith, Halálos fehérje a maga 640 oldalával szerintem pont jó lesz

7. Egy író, akitől már olvastál és 2020-ban is szeretnél

Leslie L Lawrence, az ő könyveo szinte minden évben előkerülnek nálam

8. Karácsonyra kapott könyv, amit el fogsz olvasni 2020-ban

Nevetni fogtok, de nincs ilyen, mert nem kaptam könyvet senkitől karácsonyra

9. Egy sorozat, amit elkezdeni és befejezni is 2020-ban fogsz

Ritkán olvasok sorozatokat, még nem fogott meg semmi, ami idén muszáj olvasás lenne

10. Van valami olvasási terved? Ha igen, hány könyvet tervezel 2020-ban elolvasni?

Idén 60 könyvet jelöltem meg a Goodreadsen, mint terv, ezt szeretném teljesíteni

11. Bármilyen egyéb célkitűzés?

Találni legalább olyan jó thrillert/krimit, mint J. D. Barker 4MGY sorozata volt 2019-ben

0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon