2017. március 20., hétfő

Kedvenc könyves instagrammereim

Képtalálat a következőre: „instagram picture”Mostanában egyre jobban elterjedt, hogy a könyves bloggerek is csatlakoznak az insta közösséghez és osztják meg jobbnál jobb könyves, vagy éppen nem könyves, de szemet gyönyörködtető képeiket. 
Bevallom szeretem őket követni, hiszen az igényes, könyveket is megjelenítő képekben van valami esztétikus és megnyugtató érzés. 
Az utóbbi időben egyre több bookbloggert követek instán is és úgy gondoltam Nektek is megmutatom pár kedvencemet, persze a teljesség igénye nélkül, hiszen nehéz is lenne listát állítani, hiszen sokan annyira jók ebben, hogy csak ámulok és bámulok. Meglepő (vagy nem) a külföldi könyves vonatkozású instagram oldalaknak több ezer, vagy éppen százezer követőjük is van, hihetetlen számok.

Jöjjenek a külföldi vonatkozású oldalak, ahová gyakran benézek (az oldal nevére kattintva egyből az adott instagram oldalra visz a hivatkozás):

@Catbookclub, ahol a cicák és a könyvek találkoznak.


206 bejegyzés
9 580 követő
65 követés

CATS ONLY Where kitties with refined taste, supple fur, and gravy bits breath gather to sprawl on top of great literature.






@Ziba.reads gyönyörű képeket oszt meg az olvasóival, amit a követőinek a száma is alátámaszt.



702 bejegyzés
98,2E követő
235 követés

Ziba Artystone ★ Bookish • Film-buff • Content Creator⠀⚯͛ MSc Digital Marketing student 📍U.K 🇬🇧 twitter.com/ZibaZee




@koffeebook oldalon egy irán születésű lány osztja meg a harmonikus és természetközeli képeit.

375 bejegyzés
13,6E követő
251 követés

Batool F. ✍🏽 book blogger iraqi born + raised • personal: writingsforher copenhagen native ↞koffeebook.wordpress.com


@taylorreads egy coloradoi csajszi, akinek sok-sok remek könyves képet rejt a lapja és még a haja is mindig szuper színekben pompázik.


688 bejegyzés
87,3E követő
412 követés

Taylor | Colorado 📧TaylorReads.BiblioGathering@Gmail.com Personal IG:@taylorintheknight@lexyolivia⬇ "TAYLORREADS"bibliophilegathering.com/2017/03/14/review-the-hate-u-give-by-angie-thomas



@bookbaristas oldalon könyvek és kávé minden mennyiségben Natashától, ráadásul egyenest New Yorkból.

1 186 bejegyzés
123E követő
542 követés

Natasha | NYC 🗽 penguin by day | blogger 24/7 — Just a book person recommending you hot drinks and hotter reads ☕️📖 bit.ly/2mzv4Xq

Legtöbbször náluk szoktam nézelődni, de hamarosan jövök a magyar vonatkozású könyves instagram oldalakkal is, hiszen köztük is vannak nagyon profi oldalak. 

2 megjegyzés:

theodora írta...

Én is szeretem az ilyen képeket - insta fiókokat :) Hű Taylor képei nagyon megfogtak, eddig csak tumblren láttam pár képet róla. Bookbaristas is tetszik bekövetem. Kíváncsi vagyok magyarok közül kiket ajánlasz!

Kritta írta...

Bookbaristas nagy kedvencem, a kávé és a könyv olyan jól passzol, nem tudom van-e vajon tea+könyv is, még nem leltem rá. Hamarosan jövök majd a magyar oldalakkal is.

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon