2016. szeptember 16., péntek

Félbehagytam, de nem bánom. - Avagy melyek azok a könyvek, amik nem kötöttek le az elmúlt hónapokban

Mostanában többször előfordult, hogy olyan regényekbe futottam bele, amik untattak, nem nekem íródtak, vagy egyszerűen csak rosszkor rossz időben találkoztunk. 
Régebben nem igazán hagytam félbe könyvet, de rá kellett jönnöm, hogy csak és kizárólag az időmet pazarlom az ilyen jellegű olvasmányokra, hiszen nem fog tudni maradandó élményt nyújtani, abban az esetben főleg, ha már olvasás közben csak szenvedek és nézegetem, hogy mikor érek már a végére. Nincs szükségem arra, hogy egy könyv rányomja a bélyegét az olvasás szeretetére, hiszen maga az olvasás a kikapcsolódásról és a lelki egyensúly fenntartásáról szól, legalábbis számomra. 

Mutatom, hogy az elmúlt hónapokban mely könyveket hagytam félbe és ezek azok, amit biztos, hogy nem fogok újra elkezdeni.

A gyönyörű és figyelemfelkeltő borító ellenére nagyon nehezen rengeteg koncentrálással indult számomra a történet, így nem sikerült beszippantania és magával ragadnia. Kicsit úgy éreztem magamat, mintha kötelező történelmi tanulmányokat kellene folytatnom olvasás közbe. Annak ellenére, hogy imádom a történelmet, illetve a történelmi témájú regényeket itt és most ez a regény nem nekem szólt, pedig próbáltam megszeretni. Talán úgy tudnám jellemezni, hogy túl tömény volt. 











Most nézem, hogy a Moly-on 3-4,5 közötti csillagozást kapott és 87%-os értékelést számomra egy bugyuta szereplőktől hemzsegő szirupos történetet takart ez a regény. Több, mint a feléig eljutottam, mert reménykedtem, hogy lesz ebben még kakaó, de sajnos csak híg és kihűlt kávé lett a vége. Nem szerettem, a karakterek unalmasak, kidolgozatlanok voltak, a nyávogásukat, meg a buta történetet pedig nem tudtam elviselni 352 oldalon keresztül. Sajnos ez számomra egy nagy melléfogás volt.













Igazából nincs ezzel a regénnyel semmi nagy baj, de nekem számomra annyira lassan történtek az események, hogy nem győztem kivárni és úgy éreztem, hogy sokkal jobb és élvezhetőbb olvasmányoktól veszi el a drága időt. Úgy döntöttem, hogy bár picit fáj, de félreteszem és Mr. Holmes következhet helyette, akivel remélem több szerencsém lesz.















0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon