2016. január 6., szerda

Film-turkáló



Egy új rovattal jelentkezem, ezúttal a filmek világába szeretnélek Titeket meginvitálni. Havonta 1-2 filmet biztos megnézek (néha többet is), de ennél jóval több filmet találok arra érdemesnek, hogy felkerüljön a virtuális várólistámra. A rovat minden hónap első szerdáján fog jelentkezni, amikor is alkalmam lesz elmondani a szubjektív véleményemet az általam látott filmekről, mindemellett premierek és hírek is helyet fognak kapni. 
Csillagok szerint fogom értékelni a könyveket nálam az  egy * a nézhetetlen kategória, az öt * pedig a muszáj megnézni kategória.

Decemberi filmes élményeim sora nem túl hosszú, talán azért, mert ilyenkor másra koncentrálok, de így is találtam olyan filmet, amit szívesen ajánlok.

007 Spectre - A Fantom visszatér

007 Spectre – A Fantom visszatér (2015)A Bond filmekkel kapcsolatban eléggé elfogult vagyok, a Skyfall nálam az etalon, de ettől függetlenül szeretem a többi részt is. Nem mondom, hogy Daniel Craig az eddigi legjobb James Bond, de nem is a legrosszabb, valahol középszinten van. A film hozta a szokásos formáját, bár egy ici-picit néhol eluntam magamat, olyan kesze-kusza volt, de ettől függetlenül látványos és izgalmas tudott maradni. Q remek volt, szerettem a karakterét, jól összeillett Bonddal. Kicsit olyan érzésem volt, hogy a film ugyanúgy az akció felé tolódik, mint a Tom Cruise féle Mission Impossible, nem mondom, hogy ez rossz, de nem biztos, hogy fel kellene venni ezt a fonalat, hiszen Bond teljesen más karakter, sokkal kifinomultabb és elmésebb kellene, hogy legyen. Tehát összességében nem volt rossz, sőt viszonylag jó is volt, aki szereti Bondot, annak bátran ajánlom, viszont ismerkedéshez inkább Skyfall.
ui: Monica Belluci-ról inkább nem írok semmit, nekem ő most nem jött be ebben a szerepben, Léa Seydoux, mint Bond-lány pedig az egyik leggyengébben sikerült karaktere a Bond szériának, sajnos, többet vártam tőle (is).
A Bond filmek zenéje mindig nagyon jól sikerül, ez a mostani valahogy alulmaradt, nem került be a lejátszási listámba.
Érétkelésem: ***


A tenger szívében

A tenger szívében (2015)Nem igazán olvastam túl sok magasztaló véleményt a filmről, de engem nagyon kíváncsivá tett az 1820-ban egy bálnavadászat során hajótörést szenvedő csapatról szóló film. Kíváncsi voltam milyen az mind pszichésen, mind fizikailag, amikor 90 napon keresztül csak magukra és a kapitányra számíthatnak az emberek. Mindig is érdekelt a téma és úgy voltam vele, hogy mivel nem vagyok Star Wars rajongó és nem is fogom megnézni, inkább megnézek egy olyan filmet, aminek a témája érdekel, ha mégsem jön be akkor sem történik semmi.
Meg kell állapítanom, hogy teljesen méltatlanul hanyagolják ezt a fimet, mert szerintem nagyon jól sikerült, látványos, van mondandója és engem az elejétől magába szippantott. Kellemes csalódás volt, bátran ajánlom, igazi moziélmény.

Értékelésem: ****




Újdonságok, amiket várok



Jégkorszak 2016.07.22.

Mokány az űrbe repül. Én már kíváncsian várom.

maxresdefault23





Egy újabb előzetes, ezúttal az X-Men Apocalypse 

2016.05.27.











0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon