2016. január 4., hétfő

Ezeknek örültem az elmúlt héten

Szerencsére az év utolsó hetében is volt ok örömködésre. 


♥ levásároltam a nyeremény Media Markt utalványomat ♥ még mindig szabi van ♥ voltam KFC-ben, végre, hosszú idő után és káposzta sali ever ♥ voltam turizni a Hádaban, amellett, hogy sikerült táskát és ruhákat zsákmányolni, az is kiderült, hogy angol nyelvű könyveket is lehet venni, ráadásul 999 Ft/kg áron, hát vettem is (csak, hogy érzékeltessem egy 407 oldalas könyv 29 dkg volt)  ♥ barátnőzés ♥ elő szilveszter a barátokkal ♥ szilveszter éjszaka ♥ trombitálás ♥ kocsonya ♥ pezsgő ♥ csillagszóró illat ♥ virsli  ♥ nálunk a kutya szereti a rakétákat (biztos ő a kivétel ) és egyéb pukkanó dolgokat, a teraszajtóban nézte (túl hideg volt kint) a környéken fellőtt színes rakétákat és csóválta a farkát hozzá, édes volt ♥ borzas sajtos pogi  ♥ olvasás  ♥ visszatekintés az elmúlt évre  ♥ retro szendvics  ♥ lett hatalmas mikulásvirágom a mentős polcról   ♥ van már hópehely a blogon és a valóságban is, végre havazott   ♥ megírtam 2016. első bejegyzését a blogra   ♥

  

0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon