2016. január 25., hétfő

Ezeknek örültem az elmúlt héten+megválnék tőlük könyvlistám

♥ kaptam tesztelésre egy Vichy Dermablend alapozót, ami 3D korrekciós alapozó bőrfelszín-kisimító hatással. Az első pár használat után azt tudom mondani, hogy az állaga elég sűrű és krémes, ezáltal jól elfedi az összes problémás bőrfelületet, ami valljuk be néha nagy segítség. Annak ellenére, hogy sűrű elég könnyen lehet vele szép eredményt elérni. Eddig teljesen elégedett vagyok vele, talán az orr környékét szárítja picit, de nem vészes.


♥ részt vettem a Moly-on a PIF ajándékozásban és az általam küldött csomag már célba is ért, remek móka volt összeállítani a kis csomagot
♥ a nátha (ez nem pozitív) miatt teázás a köbön (ez viszont már az)
♥ Mrs. Poe szintén kedvenc lesz
♥ megtaláltam a kacsás könyvjelzőmet, amiről azt hittem, hogy elveszett
♥ végre megkóstoltam a Non plus ultra sütit, ami valahogy eddig kimaradt az életemből, biztos, hogy fogok sütni, mert nagyon finom.
♥ Egy nagy magánéleti projekt elején vagyunk, amiről talán később be fogok számolni. Nagy fába vágjuk a fejszénket, ami egyben félelmetes és örömteli.
♥ barackos csirke, isteni barackos basamellel
♥ a gyerkőc beteg, de kitaláltam, hogyan tud mégis egy kicsi hóembert építeni (doboz+hó+nappali+no comment)
♥ végre megint fehér a táj és az idő sem olyan rettenetesen hideg
♥ vannak eladó/cserélhető könyveim. Itt lehet "turkálni": Moly polcom



0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon