2015. február 27., péntek

Februári (nagyon elvetemült) beszerzések

Személy szerint hatalmas túlzásba estem februárban, rengeteg könyvet kaptam, vettem, cseréltem stb.  Szerintem ez lesz az idei évben a LEG hónapom. Rá sem merek nézni a listára, mert gyönyörűek, de ha belegondolok, hogy sok, mit sok rengeteg könyvről beszülünk, hát nem tudom mit szóljak saját függőségemhez, hogy ennyi könyvet harácsoltam egy hónap alatt.

Diane Pearson: CsárdásLouis Lucien Rogger: Három csepp vérEsmahan Aykol: Boszporusz HotelJanet Evanovich: Három dílerKiera Cass: The Selection Stories – Párválasztó történetekKiera Cass: The One – Az IgaziKiera Cass: The Elite – Az ElitStephanie Perkins: Lola és a szomszéd srácLeiner Laura: KéstélJenny Han: The Summer I Turned Pretty – A nyár, amikor megszépültemKelly Oram: Szívzűrterápia strébereknekElizabeth Chadwick: A legnagyobb lovagKordos Szabolcs: Eszem-iszom, HungaryJamie McGuire: Gyönyörű sorscsapásColleen Hoover: Hopeless – ReménytelenAlyson Noël: Lúzerek és bálkirálynőkGerald Durrell: Állatkert a poggyászombanAlex Flinn: A Kiss in Time – Csók, pont jókorAlan Titchmarsh: SzellemjárásDarren Shan: Rémségek CirkuszaCarina Bartsch: Cseresznyepiros nyárRachel Hawkins: Hex HallAbby Clements: Vivien Mennyei FagylaltozójaSteve Berry: A harmadik titokBen Aaronovitch: London folyóiJulia Quinn: Esküvő leszKemese Fanni: A napszemű Pippa KennJ. K. Rowling: Átmeneti üresedésRéti László: A hasonmásAnna Sheehan: A Long, Long Sleep – Hosszú álomCatherine Fisher: IncarceronRobert Galbraith: KakukkszóR. Kelényi Angelika: Negyven felé pártában – nőcik a pácban

Hát igen, így megnézve, szép listába rendezve,huha és mégegyszer HUHA! nem normális mennyiség, de csak, hogy magamat nyugtassam ebben volt recenzió, saját vásárlás(e-book, hagyományos) csere (rukkola, moly) és ajándék is. Sőt egy kedves rukkolás boríték egyszerre több könyvet is rejtett. Tehát összességében anyagilag nem volt annyira vészes. Szóval egész évre el vagyok látva könyvekkel, szerintem az elkövetkezendő 5-6 vagy sok hónapban nem fogok beszerezni könyvet (vagyis csak mértékkel), mert ezeket el is kellene valamikor olvasni és nem szeretném, hogy a polcon porosodjanak.
Nem csoda, hogy a Moly-on tagja vagyok a Mániákus könyvásárlók- nemegészenanonim klubjának. :)

Mindentől függetlenül gyönyörűek! :) Imádom minden darabját, remélem akkor sem fog változni a viszonyunk, amikor elolvasom őket.

Amiket már olvastam a listáról és értékeltem is, szerintem abszolút kedvenc lett:

Diane Pearson: Csárdás

2 megjegyzés:

Szilvamag írta...

Hú, hát valóban jó sok könyvet gyűjtöttél. :) Nagyon szépek, jó olvasást hozzájuk. Egy kettőnél kíváncsi leszek majd a véleményedre (Szellemjárás, Harmadik titok, Cseresznyepiros nyár..)

És nem is tudtam, hogy a molyon van Mániákus könyvvásárlók... zóna. Nekem is ott a helyem! :D

robinson írta...

Tényleg szép termés!
Jó olvasást hozzájuk.
A Csárdás az én érdeklődésem is felkeltette.

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon