2014. március 4., kedd

Ree Drummond: Tűsarkúban a prérin

http://thepioneerwoman.com/ honlap az USA-ban szinte fogalom, naponta milliós nagyságrendben mérhető az oldalra kattintók száma.  Ez azért valljuk be nem semmi, amikor először látogattam el az oldalra az első érzésem az volt, hogy, Na igen, ez a csaj tudhat valamit!

  


Bevallom már jóval a könyv megjelenése előtt rendszeres olvasója lettem Ree Drummond-nak, érdekelt, hogy éppen egy ínycsiklandó étellel rukkol-e elő, vagy csak egyszerűen ír a családról, suliról,  a farmról, de az is érdekelt, ha egy-egy jobb fotósorozattal jelentkezett-e a héten, egyszóval mindig vissza-visszanéztem az oldalra, bár mindig picit túl tökéletesnek éreztem mindent körülötte, de ezt akkor ott nem is bántam és nem is bánom a mai napig, mert pár perc erejéig tökéletes kikapcsolódás.

Ree egy farmon él az Ő Marlboro Man-jével -igen, igen így nevezi a férjét, fura nem?-, a gyermekeivel és a sok jószággal. Mindig csinál valamit, hol főz, hol nevel, hol nyaral, hol pedig publikál, bizony több könyv van már a háta mögött, főzőműsorokat vezet és az életét megfilmesítik. Na erre varrjon gombot, aki tud. A könyvek közül a legtöbb szakácskönyv, illetve gyermekeknek szóló könyvek, aminek a főhőse Charlie kutya.

  

 Egy szinte tökéletes nő, tökéletes életének benyomását kelti az egész jól felépített image. Abban szinte biztos vagyok, hogy egy nagyon ügyes marketing csapat veszi körül. Könnyedén elhiteti velünk, hogy mi is lehetünk tökéletes feleségei a férjünknek, tökéletes szülei gyermekeinknek és egyúttal akár a szüleink tökéletes gyermekei, mindezt úgy, hogy egy nagy háztartást vezetünk, karriert építünk és mindig tökéletesek vagyunk. Minden olyan nagyon habos-babos az oldalon. Az utóbbi időben inkább tűnik egy nagyon jól megszervezett üzletnek, mint egy valós blognak. Ettől függetlenül szerintem van létjogosultsága az oldalnak, mert erre igenis van igény, hogy napi szinten pár percet elnézelődjünk.



Saját megfogalmazása szerint a tökéletes jegeskávé, jegyzem meg kipróbáltam és tényleg finom, ilyen és ehhez hasonló finomságokat is találhatunk az oldalon, ez az egyik amiért szeretem látogatni.


Viszont az első perctől úgy gondoltam, hogy egy regénynek szánt önéletrajzi könyv írásába nem kellett volna belevágnia. Miután elolvastam a könyvet erről meg is bizonyosodtam, ami működik az interneten naponta frissülő oldalon az már nem jön át a könyvben. Pedig bizony próbáltam szeretni a könyvet, de nem ment maradéktalanul. Nem mondom, hogy néha nem derültem rajta jókat, de nem szerettem bele halálosan.

Ugyanazt a steril és tökéletes álomvilágot vártam, ahol jó eltölteni pár percet,ennek ellenére egy kicsit gyengébb könyvet olvashattam.

Egy fiatal vörös, csetlő-botló fruska szerelmi története egy igazi cowboy-jal, bár még ez is szinte tökéletes love story-nak tűnik, de elolvasva nem tudtam az internetes oldalt és a valós történetet összerakni, mert akkor valójában melyik nem valódi. 

Úgy érzem azért a könyvben alaposan ki lettek színezve a történések, ami gondolom a könyv eladhatóságának szempontjából nélkülözhetetlen, de nekem picit sziruposra sikeredett, pedig én aztán bírom a romantikát, de ez nekem is már inkább királykisasszony és az ő fehér lovon ülő tökéletes hercegének története lett. Erre nem vágytam, mert akkor inkább hófehérke vagy hamupipőke történetét emelem le a polcról, igaz itt a gonosz elmaradt, de nekem hiányzott.

Amit ki kell emelni azok a kötet végén található receptek, mert azokban nincsen hiba, de ez ugyebár nem egy szakácskönyv.

Mindezektől függetlenül ajánlom olvasásra a könyvet, mert ez is egy történet és életérzés, még, ha nem is éppen itt Magyarországon. 

5/3

A magyar borító nekem sokkal jobban tetszik, a virágok és a csizma is nagyon illenek a könyvhöz, szerintem jó választás volt.
                                                                                                                                                                 
Ree Drummond - Tűsarkúban a prérin 

képek forrása: http://thepioneerwoman.com/  http://www.amazon.com



0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon