2011. január 16., vasárnap

Joanne Fluke, Karácsonyi habcsók és gyilkosság


Csak 3 egyszerű kérdés

  1. Szereted Miss Marple-t vagy Nancy Drew-t?
  2. Szereted az amerikai kisvárosi idillt?
  3. Szereted a finom ételeket?

Amennyiben a 3 kérdés közül legalább az egyik válasz igen volt, akkor ezt a könyvet Neked találták ki.

 A könyv olvasható különálló kötetként is, de még élvezetesebb, ha az összes kötetet elolvassuk, akkor válnak igazán régi, kedves ismerőssé a szereplők.


Hannah Swensen számára minden megvan a csodás karácsonyhoz, udvarlók, szerető testvérek, segítőkész barátok, egy kedves, de kotnyeles anyuka az udvarlójával, aki történetesen angol, finomabbnál-finomabb receptek a készülő szakácskönyvhöz. De a legjobb hozzávalók ellenére is becsúszhat némi hiba, jelen esetben egy aprócska gyilkosság, amiben a főszerepet egy antik tortakés és egy csinibaba kapja.
A hóvihar miatt a Közösségi Házban rekedt kis társaságból többen is gyanúsak. A Swensen lányok hozzálátnak kinyomozni ki a tettes.  A történet végén még egy szülés is esedékesség válik, csak úgy lezárás gyanánt.

Negatív:
Mike karaktere picit gyenge volt. Megettem 1 zacskó nápolyit, amíg elolvastam (majdnem nekiálltam sütni is!). Nasi nélkül nem lehet végigolvasni!

Pozitív:
Nagyon szerettem olvasni, egy délután alatt kiolvastam a könyvet. Rejtély, humor, féltékenység, romantika és kaja minden mennyiségben. Benne volt minden, ami egy jó könyvhöz kell.
Szórakoztató, könnyed kikapcsolódás. Van benne pár olyan recept, amit tuti ki fogok próbálni, mert ennek a könyvnek az egyik nagy-nagy pozitívuma, hogy több mint 50 receptet tartalmaz, szinte felér egy kisebb szakácskönyvvel is 2in1.

Nyomozásra fel!!!!

1 megjegyzés:

Mónika írta...

Nekem ez a rész annyira nem tetszett, de az mind igaz amit írtál: hangulatos és nasi mindenképpen kell mellé. :)

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon