2016. október 2., vasárnap

Melyiket inkább Book Tag

Molyon találtam ismét egy kitöltésre csábító tag-et, címet viszont nem találtam hozzá, így elneveztem Melyiket inkább Book Tag-nek.
Aki szeretné kitölteni vigye bátran tovább!


1. Mit olvastál inkább, csak trilógiákat vagy csak önálló könyveket? 

Egyértelműen önálló könyvet, nem vagyok oda valamiért a trilógiákért és csak ritkán olvasom őket. 

2. Kitől olvasnál inkább: csak nőktől vagy csak férfiaktól? 

A nőknek és a férfiaknak is van egy egyedi stílusuk, ezért abban az esetben, ha valamelyik nemet előnyben részesíteném a másik rovására biztosan hiányérzetem támadna. Egyértelműen nem tudok választani.


3. Hol vásárolnál inkább: könyvesbolt vagy online? 

Egyértelműen könyvesbolt, az atmoszféra, az új könyvek illata számomra netes vásárlással nem kiváltható.

4. Melyiket választanád inkább: az összes könyvből film, vagy sorozat? 

Sorozat, mert nagyon ritkán ülök le egy-egy filmet megnézni, sorozatot picit hamarabb, mert rövidebb és talán végig is tudom ülni anélkül, hogy megunnám, vagy megbánnám a ráfordított időt.

5. Mennyit olvasnál inkább: 5 oldalt naponta, vagy hetente 5 könyvet? 

Ez kérdés? Naná, hogy heti 5 könyv!

6. Mi lennél inkább: kritikus vagy író? 

Nem születtem írónak, így kizárásos alapon marad a kritikus. Szeretek véleményezni, viszont nincsen annyi kitartásom és fantáziám, hogy egy maradandó regényt alkossak.

7. Mit tennél inkább: újra és újra elolvasnád a kedvenc 20 könyvedet, vagy mindig ezidáig el nem olvasott könyveket kéne bújnod? 

Mindenképpen az új könyvek felé hajlok, mert hosszú távon a 20 könyvet megutálnám.

Képtalálat a következőre: „librarian picture”8. Mi lennél inkább: könyvtáros vagy könyvesbolti eladó? 

Könyvtáros, szeretem a csendet, a kontyot (csak vicc). A könyvtárban lehet igazán könyvet ajánlani és elbújni a polcok között, kommunikálni a könyvmolyokkal. Ha újra kezdhetném biztos, hogy a könyvtárszakot választanám.

9. Mit olvasnál inkább: Csak a kedvenc műfajodba tartozó könyveket vagy inkább minden más műfajt, kivéve a kedvencedet? 

Minden más, nem szeretném az olvasást egyetlen műfaji keretbe beszorítani, talán egy műfaj hiányától még meglennék, de csak és kizárólag egyetlen műfaji kereten belül már nem.

0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon