2016. január 23., szombat

Népszerűtlen könyves vélemény book tag

Az idei évet egy fantasztikus olvasási élménnyel kezdtem, nevezetesen Harper Lee Ne bántsátok a feketerigót! című regényével. Egy ilyen élmény után elég nehéz bármely másik könyvet elkezdeni, ezért úgy döntöttem, hogy kiírom magamból mely könyveket, szituációkat, vagy éppen karaktereket nem szeretem. Ehhez egy remek tag-et láttam PuPillánál.

1. Egy népszerű könyv vagy sorozat, ami neked nem tetszett.

This Fan Theory Might Finally Explain The Final Step To Making A HorcruxMost biztos sokan a fejükhöz kapnak, hogy nem vagyok normális, de az az igazság, hogy nem szeretem J.K. Rowling Harry Potter sorozatát, illetve sajnos a Robert Galbarith álnéven írt Kakukkszó és Selyemhernyó sem ragadott magával, annak ellenére, hogy mindkét sorozatnak igen népes rajongótábora van. 



2. Egy népszerű könyv vagy sorozat, amit mások nem bírnak, neked viszont bejött.

Joanne Fluke sorozatát többen nem szeretik, mert unalmasnak és elcsépelt kisvárosi kriminek tartják, de ettől függetlenül én a sorozat összes részét olvastam és mondhatni nagyon megkedveltem, nem mondom, hogy a sokadik rész után is éppen olyan izgalmas és lebilincselő, mint az első részek voltak, de ettől függetlenül a remek receptekkel kiegészült amerikai kisváros ismerős karakterei a szívemhez nőttek. 

3. Egy szerelmi háromszög, ahol a főszereplő nem azzal a karakterrel jött össze, akinek te szurkoltál; vagy egy OTP (one true pairing), ami szerinted pocsék.
Egyértelműen Kiera Cass Párválasztójának szerelmi háromszöge jutott az eszembe, America, Maxon és Aspen, hát igen kellemes kis dísztópia, de én nem a nyertes pasinak szurkoltam. 







4. Egy népszerű műfaj, amit te nagyon ritkán olvasol.

A fantasy műfaja nagyon távol áll tőlem, annak idején már az E.T. sem volt a kedvencem és azóta is egyre távolabb kerültem a fantasy-től, nem is igazán követem a témát. 


5. Egy népszerű vagy közkedvelt karakter, akitől te a falra mászol.


Harry Potter, Sue Bowl (Campari reggelire), Cormoran Strike, és igen lassan kezd átmenni, miért nem szeretem J.K. Rowlingot Tag-be...


6. Egy népszerű író, akit te az istenért sem tudsz megszeretni.


Anna Gavalda és J.K. Rowling, pedig nagyon igyekeztem. 


d5d03c1ad932a7dd4160ea577294af3a.gif (360×360)7. Egy népszerű könyves toposz, ami már a könyöködön jön ki. (pl. elveszett hercegnő, korrupt szerető, szerelmi háromszögek, stb.)

Bugyuta hősnő, akit megpróbálnak szuper csajként beállítani, ráadásul még a szerelemi életüket is annyira összekuszálják, hogy legszívesebben a sarokba hajítanám a könyvet. Ilyen volt Carole Matthews Nyári ábrándok és Szeress karácsonykor című könyve is. Jaj, nagyon nem jön be az írónő stílusa.





GIF...By Artist Unknown...Full Moon Gala...8. Egy népszerű sorozat, ami téged egyáltalán nem érdekel.

Ide tartozik az összes vámpíros sorozat. Már Tom Cruise és Brad Pitt sem tudott megfogni, mint vámpír, így könyves sorozatként még annyira sem érdekel a téma.












9. A mondás úgy tartja, „a könyv mindig jobb, mint a film”, de melyik filmet vagy tévésorozatot kedveled jobban, mint a könyvváltozatát?

Sorozatokat tekintve a Castle-t jobban szeretem a tv-ben nézni, filmként pedig a Gyűrűk urát kedvelem jobban, igazán látványos. 

Képek és gif-ek forrása: Pinterest


0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon