2016. január 3., vasárnap

Miamona's Reading Challenge 2016- Én is jelentkeztem


A VCS. mellett nem terveztem több listacsökkentő kihívásra történő jelentkezést, de amikor megláttam Miamona Reading Challenge felhívását úgy gondoltam, hogy muszáj jelentkeznem, hiszen annyira jó listát rakott össze. Volt lehetőség a változtatásra, de én nem szerettem volna élni ezzel a lehetőséggel, így az eredeti listát választottam és megpróbálom tartani magam a célkitűzéshez. Lesz egy-két könnyebben vehető teljesítés, de szerintem lesz olyan is, amivel picit meg fogok kínlódni. Idő van rá bőven és, ami még tetszik az átjárhatóság, azaz egy könyv lefedhet több kategóriát is. 
A jelentkezésért és a részletes feltételekért látogassatok el Miamona blogjára. 

A teljesítésre váró kategóriák:

Képtalálat a következőre: „freshly baked picture”1. Frissensült 

Ez annyit tesz, hogy 2016-os friss megjelenések közül lehet válogatni. 






2. Madarat tolláról

A címben vagy a borítón valamiféle madár szerepeljen.








3. Gyerek-gyerek-gyerek...
Legyen a könyv főszereplője (vagy egyik főszereplője) egy maximum 10-12 éves gyerek.








4. Al-dente

A könyv írója legyen olasz, vagy olasz származású








5. Made-in Hungária

(legalább) egy magyar szerző (legalább) egy magyar nyelvű könyve




Képtalálat a következőre: „thrill picture”6. Borzongás

Olvassunk valami borzongatót, ami lehet horror, thriller, krimi, sci-fi, vagy bármi, ami borzongató.




7. Hát ez kriminális!

Olvassunk krimit





Képtalálat a következőre: „really? picture”8. Cím: Eres ökör!

Olvassunk egy könyvet, aminek nagyon hülye címe van.








9. Mestersége?

A középpontban egy számunkra érdekes mesterség bemutatása áll, de a könyv ne legyen dokumentarista.  Számomra ez lesz a legnehezebb.



10. Hahota

Olvassunk valamit, amitől a hasunkat fogjuk a nevetéstől. 





+ 1. Játszd újra, Sam!

Vegyünk elő egy kedvencet, amit újra magunkévá szeretnénk tenni.




Ez lenne a listám, mint látjátok egy-két ponthoz már választottam is könyvet, de a többi még számomra is rejtély és ne felejtsétek, hogy e jelentkezés egész évben nyitott! 



0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon