2017. február 28., kedd

Ez volt február


Februárról is elmondhatom, hogy nagyon haladós volt olvasás szempontjából, 9 könyvet fejeztem be. Ráadásul igazán jó könyveket sikerült elolvasnom. Egyikről sem tudom azt elmondani, hogy nem tetszett, vagy gyenge volt. Úgy tűnik szerencsés kézzel nyúltam ebben a hónapban is a könyvekhez, bár az igaz, hogy csak könnyedebb olvasmányok felé kacsingattam.

Amint eljutok odáig lesznek bejegyzések is a könyvekről. 

A hónapban volt két könyvtári, öt saját beszerzés és kettő ajándék is a listámról. Lekopogom nagyon jól állok a frissen beszerzett könyvek olvasásával.  Sőt azt is bevallom imádok a múltba utazni és a legtöbb olvasmányom most ezt tudta is nyújtani számomra. 

A beszerzett könyvek borítói pedig gyönyörűek, az Aranykalitkáé kimondottan tetszik.

Ebben a hónapban a várólista csökkentéssel nem haladtam, de nem is igazán bánom, mert januárban nagyon belehúztam.

Társszerkesztő lettem egy életmód blognál, valamint elkezdtem feléleszteni a gasztro blogomat is, valahogy egyre több az energiám is ahogy a pocaklakó nő és jön a tavasz. 

Az instára is igyekszem időről időre feltölteni képeket, ha van kedvetek nézzetek be konyvleloblog néven továbbra is megtaláltok.

Március nagyon várós olvasása lesz a tervek szerint:

Nálatok milyen volt a február?


Többiek:






1 megjegyzés:

Dbweb írta...

Szép lista februárról, kár hogy ilyen rövid volt! A
könyvelés közepette is gyorsan eltelt.
Szép Napot!

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon