2016. február 1., hétfő

Januári beszerzések

Ahogy várható is volt a január nem a könyves beszerzésekről szólt, összesen 4 regény és egy mesekönyv került fel a polcomra. Graeme Simsion-tól A Rosie projekt már lerágott csont blogger körökben, de én most éreztem úgy, hogy eljött az ideje, hogy elolvassam, nem szabad elkapkodni és néha jobb olyankor olvasni, amikor már nem folyik a csapból is valami. Hyeonseo Lee A lány hét névvel című regénye pedig reményeim szerint egy brutális kommunista rezsimbe enged bepillantást, továbbá Észak-Korea és Dél-Korea ellentéteit feszegeti, olvasmányos formában. J.R. Ward A borubon királyai alap volt, hogy felkerült a kívánságlistámra és mivel elég jó értékeléseket olvastam róla, így egyértelmű volt, hogy szeretném megkaparintani a sorozat első részét. Recenzióra érkezett Holly Madison rózsaszín életrajzi regénye a Lenn, a nyúl üregében. Ez utóbbit már elolvastam, lesz bejegyzés is belőle. A rózsaszín csajos borító megtévesztő, mert jóval sötétebb titkokat rejt, mint az a borító alapján gondolnánk.
Nyereménykönyvként érkezett hozzám egy meditációs mesekönyv, amiről már van bejegyzés is a blogon, ez pedig nem más, mint Carl-Johan Forssén Ehrlin Aludj el szépen, Bendegúz! című kötete.
Sajnos, vagy nem, de ilyen rövidre sikerült a január, egyébként is idén megpróbálok kicsit visszafogottabban és tudatosabban vásárolni. Többször tervezem célba venni a könyvtárt is, mivel olyan szerencsés helyzetben vagyok, hogy igen sok friss megjelenés megtalálható az általam látogatott könyvtárban.

Holly Madison: Lenn, a nyúl üregében

1 megjegyzés:

Bea írta...

A Rosie projekt fantasztikusan jó, nálunk kedvenc lett. A mesekönyvről olvastam az értékelésedet, érdekes lehet, bár már csak magamon tudnám kipróbálni. :) Azaz így nem igaz szívesen letesztelném a 20 (Zsófi), a 18 és a 10 éves éjjeli bagoly gyermekeimen. :) A többi könyvre is kíváncsi vagyok, várom majd az értékeléseidet. Bea

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon