2015. október 1., csütörtök

Szeptemberi beszerzések

Szeptemberben 5 könyv került hozzám, igaz ebből 3 könyv egy trilógia részét képezi. Nora Robertstől az O'dwyer-örökség trilógia egy nagyobb beruházás volt, mert nem szerettem volna részleteiben megvenni, hanem egyszerre ütemeztem be a megvásárlásukat. A borítóba már a megjelenésnél beleszerettem, igaz az olvasást még nem kezdtem el, de elég nagy elvárásaim vannak a trilógiával kapcsolatban, majd kiderül, hogy mit is tartogat a három kötet. Julianne Donaldson Edenbrook történetéről már annyi jót olvastam, hogy muszáj volt beszereznem egy saját példányt is, már olvasom és eddig tetszik, csak kicsit lassabban haladok, mert a könyvtári könyveket vettem előre, mint például Agatha Chirsti-től a Grand tour-t,  igazából most nagyon izgalmas könyveket sikerült kikölcsönöznöm, de az idő véges, mivel mások is várnak arra, hogy kikölcsönözhessék a nálam lévő könyveket. Végül ott van Kordos Szabolcstól a Turista from Hungary, ami recenzióként került hozzám és már el is olvastam, sőt az értékelésen is túl vagyok. Meg kell mondanom, hogy nekem valóban nagyon tetszett a sok-sok kiragadott életkép az idegenvezetők világából. 
Úgy gondolom, hogy ez a hónap is igen jól sikerült beszerzés terén szép és reményeim szerint izgalmas könyveket sikerült beszereznem. 



2 megjegyzés:

Vegazus írta...

Szia Kritta! Azt szeretném kérdezni, hogy megkaptad-e az e-mailemet? A levelezőlistán úgy jelzi, hogy számodra kézbesíthetetlenek a levelek. Nem tudom, mit jelent ez, nincs esetleg tele a postafiókod?

Kritta írta...

Szia!

Megkaptam és válaszoltam is rá (igaz csak most, mert telefonról nem tudtam) a csoportban. :)

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon