2015. október 6., kedd

Ezeknek örültem az elmúlt héten

A múlt hét sem volt eseménytelen, volt benne móka és kacagás, sok-sok munka és egy kis beauty is. 

Lett új reggeliző készletem a képen látható színekben♥Astor 45 sec körömlakk és tényleg kevesebb, mint 1 perc alatt megszáradt, a színe pedig vadítóan piros, imádom (a kép nem adja vissza az eredeti színét). Még nem késő beszerezni, mivel újsághoz volt csomagolva, így közel 800 Ft-ért lett két újságom és egy körömlakkom is. Elvileg töredezésálló és 8 napig kitart, még csak 1 napja van fent, de eddig hibátlan és valóban elég volt 1 rétegben felvinni♥ Szintén magazinhoz volt csomagolva Vanita szappan, ami ezen az áron megért egy kipróbálást. Nagyon tetszett, kellemesen krémes, a közepében egy rózsakvarc kővel, igazi különlegesség, az eredeti ára 1490 Ft, de magazinnal együtt igazán kedvezményes áron jutottam hozzá ♥ SYOSS Volume Lift sampon, nem rossz, de nekem picit szárította a hajamat, igaz, valóban dúsabbnak tűnt ♥ hamburgerezés, ráadásul igazi békebeli hamburgert ettünk ♥ Családi nap hétvégén ♥  Édes Ünnep Szentendrén, lehetett kekszet díszíteni és volt gyümölcsnyárs csokiszökőkútból leöntött csokival, valamint isteni belga csokoládés álomkeelyhet ettem és még számtalan dolog, amit mi nem kóstoltunk meg ♥ a hétre is jutott könyvbeszerzés ♥ Gyönyörű napsütésben korzóztunk Szentendrén ♥ a hétre is jutott könyvbeszerzés ♥








0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon