2015. július 7., kedd

Ezeknek örültem az elmúlt héten+egy kis beauty örömködés


Rainbow-Flag copy.jpg


♥Vendégblogger voltam a Budapest Pride Blogturnén ♥ szabadságon vagyok ♥ aprónép sikeresen megérkezett a táborba ♥ könyvek, könyvek és könyvek ♥ igazi nyár ♥ Westend - bóklászás ♥ Starbucks ♥ eladtam pár könyvet ♥ vettem pár könyvet ♥ csíkos nyári ruci ♥ 2 hét múlva indulunk nyaralni ♥ őszibarack, dinnye, meggy ♥ fagylalt ♥ sörfesztivál Szentendrén ♥ 




Egy kis beauty örömködést is szeretnék megosztani veletek.

A párom megajándékozott egy Seacret ( Izraelben gyártott) csomaggal. A Westendben bóklászva megállítottak egy bolt előtt és pár másodperc alatt gyönyörű manikűrözött hatású csillogó körmöt varázsoltak nekem. Nem tudtam ellenállni a bemutatott csomagnak (pedig ilyen nagyon ritkán fordul elő velem, mert általában igen szkeptikus vagyok), így megkaptam ajándékba.
A csomagban volt egy testápoló, aminek nagyon kellemes illata van, első kipróbálás után és a holt tengeri ásványoknak, illetve egyéb természetes összetevőknek köszönhetően puhává és ragyogóvá teszik a bőrt. Ragyogni annyira nem ragyogott a bekent bőrfelület, de valóban simább és puhább lett.
Egy körömágy olajat, ezt még nem próbáltam ki.
Egy polírozó tömböt, na ez az amitől elállt a szavam, tényleg gyönyörűek lettek a körmeim és ráadásul örök garancia van a termékre. Olyan mintha körömápolóval és átlátszó lakkal is be lenne kenve, de tényleg csak ettől a polírozó tömbtől lett ilyen, ráadásul kb. 2 percet szántam a műveletre. Kíváncsi vagyok rá hosszú távon is. Egyelőre szerelem.
Egy körömreszelő, ebben semmi extra nincs, bár az itthoni darab már eléggé viseletes volt, ezért jól is jött.








0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon