2015. április 1., szerda

Márciusi beszerzések

Ebben a hónapban sokkal szerényebb a lista, mint februárban , de sikerült ismét vágyott, kívánságlistás könyveket beszerezni.
Szerintetek miért van az, amikor a Moly meglát egy könyvet és nem tud neki ellenállni? Szerintem már függőség, sőt birtoklási vágy a köbön. Ezért mostantól megpróbálok jóval szerényebb beszerzéseket folytatni, köszönhető ez annak is, hogy Rukkolán elfogytak a pontjaim és mostanában nem is szándékozom pontokat gyűjteni. Jön a tavasz, így talán a téli harácsolós mánia is kicsit lejjebb kúszik, mert éled a természet lehet kint matatni a kertben és kirándulni is. 

Majd meglátjuk mennyire sikerül megállni, hogy ne csak halmozzam a könyveket, hanem fogyasszam is a rengeteg felhalmozott könyvet. Jó lenne már a várólista csökkentésnek is nekifutni.

Igaz, hogy jön az újabb kísértés a Könyvfesztivál, de igyekszem erős maradni. 

Ti, hogy álltok a beszerzésekkel?


Allison Winn Scotch: Talált vágyak osztálya Tara Sivec: Csábítások és csemegék

3 megjegyzés:

Szilvamag írta...

A Csábítások és csemegéket nemrég olvastam, nekem nagyon nem jött be, kíváncsi leszek a véleményedre. A Talált vágyak... nekem is megvan, de még nem kerítettem rá sor. Feltűnően szerény hónapot zártál! :D

Kritta írta...

A Csábítások és csemegéket taszigálom, nem mertem még belekezdeni, mert annyira tetszik a borítója, hogy félek csalódás lesz a történet. Az április már nem lesz ennyire szerény, mert nagyon szeretnék fesztiválra is kimenni....

Szilvamag írta...

És melyik könyveket nézted ki magadnak, miket tervezel beszerezni a fesztiválon? :)

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon