2015. január 28., szerda

Szemezgető-februárban várható megjelenések

Várható megjelenések 2015. februárban
A Líra, a Libri és az Alexandra háza táján szemezgettem


Várható megjelenés 2015.02.13. Richard Castle: Dermesztő hőség

Richard Castle - Dermesztő hőségA New York-i rendőrség gyilkossági nyomozója, Nikki Heat egy azonosítatlan, halálra késelt nőt talál legújabb gyilkossági helyszínén, akit egy bőröndbe tuszkolva hagytak Manhattan utcáin. Nikki teljesen megdöbben, mikor rájön, hogy ez a gyilkosság saját édesanyja megoldatlan halálához köthető. Oldalán szerelmével és partnerével, a menő újságíró Jameson Rookal, Heat mindent megtesz, hogy megoldja a bőröndbe rejtett holttest ügyét, miközben anyja rejtélyes múltjával is szembe kell néznie.
Miközben folyamatos veszéllyel néz szembe, ahogy valaki az ő életére is tör, Nikki fájdalmas családi titkokra derít fényt, felfedi anyja titkos életét, és saját múltját is újra kell értékelnie. Küldetése Manhattan sikátoraiból Párizs sugárútjaira vezérli Nikkit és Rookot, hogy elkapjanak egy könyörtelen gyilkost. De vajon most, hogy édesanyja esete váratlanul is előtérbe került, képes lesz-e Nikki megoldani azt a sötét rejtélyt, ami már egy évtizede kísérti?




                       Várható megjelenés 2015.02.16. Sebastian Faulks: Ásó, kapa, Jeeves

FAULKS, Sebastian - Ásó, kapa, Jeeves
"Ezt a könyvet P.G. Wodehouse előtti tisztelgésnek szánom, azok nevében is, akik szerint a művem nincs kínosan a szint alatt. Köszönöm neki a sok örömet, amit ez a munka adott. Csaknem fél évszázada vagyok lelkes olvasója a műveinek. Nem vagyok a Wodehouse-izmus mindentudó zsenije. Csupán egy rajongó.
Az öreg rókáknak ugyanakkor csak annyit mondhatok: igen, felfogtam, mibe másztam bele, és igen, pont olyan nehéz volt, mint vártam. Wodehouse prózája csodálatos; épp ez vele a bökkenő. Nem akartam túlságosan utánozni ezt az egyedi muzsikát, mert féltem, hogy túl szürke vagy túl hamis lesz. Ezért inkább arra törekedtem, hogy azok, akik még sosem olvastak Jeeves könyveket, ízelítőt kapjanak abból, mit hagytak ki. Azokban pedig, akik már ismerik Wodehouse-t, megpróbáltam nosztalgikus érzéseket kiváltani. Az igazi művek emléke legyen a dallam, ez a mű pedig egy egy kis dallamfoszlány."
Sebastian Faulks






                  Várható megjelenés 2015.02.16. Kiki Hamilton: A hetedik esztendő királya

Hamilton, Kiki - A hetedik esztendő királyaVéres áldozat, szívszorító döntés, bizonytalan jövő...
Eljött a hetedik év, amelyben a Hazuglátó Udvarnak, hogy megőrizhesse függetlenségét, áldozatot kell bemutatnia az Igazlátók uralkodójának Samhain éjszakáján. A Hazuglátók ezt az áldozatot nevezik a Hetedik Esztendő Királyának. Donegal ezúttal olyasvalakit akar feláldozni, akit Tiki szeret. És ha ez még nem lenne elég a bajból, Fiona eltűnik, Johnny élőhalott, és a gyilkos liche egyre közelebb jár hozzájuk. Tiki egyetlen reménye, hogy ő és Rieker megtalálják a tündérek egyik ősi talizmánját, és túljárnak a Télkirály eszén, még mielőtt leszáll a sötétség. A Tündérgyűrű sorozat harmadik kötetében Tiki két világ között őrlődik - és egyikben sem találja meg a békét.









                         Várható megjelenés 2015.02.23. J. Kenner: Őrült vágy

J. Kenner - Őrült vágy
Úgy nőttem fel, hogy hittem abban, hogy létezik jó és rossz, helyes és helytelen, fekete és fehér. Több eszem volt, minthogy megbízzak az emberekben. Aztán megismertem Tyler Sharpot. A merész, elbűvölő és veszélyesen szexi Tyler Sharp mindig megszerzi, amit akar. De mosolya elbűvölő lehet, ügyei komorak, ambíciói könyörtelenek. Azt gondoltam, én vagyok az egyetlen olyan nő, aki elég erős, hogy ellenálljon neki, de az egymás iránti vágyunk túlságosan sürgető volt ahhoz, hogy letagadjuk. Egy tekintet kellett, és máris bajban voltam. Egy érintés és lépre csalt. Egy éjszaka, és az övé lettem. És most, hogy beleszerettem, nincs visszaút.  










                   Várható megjelenés 2015.02.27. Michelle Hodkin: Mara Dyer eszmélése




Michelle Hodkin - Mara Dyer eszméléseMara Dyer azt hiszi, az élete furcsább már is nem lehet, miután egy kórházban tér magához, és nem emlékszik, hogy került oda. Pedig lehet.
Amnéziája ellenére meggyőződése, hogy a barátait megölő, őt viszont titokzatos módon életben hagyó baleset nem egyszerű véletlen volt. Tényleg nem.
Nem hiszi, hogy mindazok után, amin keresztülment, lehet még szerelmes. Nagyon téved.

0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon