2012. október 9., kedd

Mesesarok: Geronimo Stilton- Négy egér fekete dzsungelben

Mostantól  a blog részét fogja képezni a Mesesarok.
Itt fogok írni arról, hogy kisfiammal éppen mit olvasunk lefekvés előtt, vagy  délutánonként.

Emlékszem, hogy nagy nevetgélést hallottam nem is olyan régen  a nappaliból, ahol éppen az egyik mesecsatorna szólt.
Gondoltam megyek és megnézem mi is tetszik annyira az én 7 évesemnek.
Amit elsőre láttam a képernyőn az egy vékony okoska-, és egy kövér, kicsit bárgyú, de kedves egér volt, ki gondolná de pár másodperc múlva megjelent az elmaradhatatlan női szereplő a jól öltözött egérlány.
Ráadásul igen olaszos neve van a főszereplő egérnek Geronimo Stilton, hát nem szuper?!
Rágcsáliában élnek, egy szerkesztőségben dolgoznak és valahogy folyamatosan mindenféle érdekes rejtély,  kaland vagy éppen bonyadalom keresztezi az útjukat.
Be kell vallanom leültem és végig is néztem, sőt mondhatni tetszett is.
Így minap, amikor az egyik könyvtárba mentem a gyerekeknek szóló könyvek között ott vigyorogtak rám a Geronimo Stilton könyvecskék.
Egyet gyorsan fel is kaptam, aminek a borítója a legjobban tetszett, egy ijedt egér lóg egy liánon a címe pedig négy egér a fekete dzsungelben volt.
Csak egy darabot mertem elsőre kikölcsönözni, nehogy mellé nyúljak és kicsit féltem tőle, hogy közel sem lesz olyan szórakoztató a csemetének, mint a mesecsatornán ricsajozó egérhad.
Este elővettük nagyon meglepődtem, amikor észrevettem, hogy  ki is olvastuk az első betűtől az utolsóig. Élvezetes, gyorsan olvasható és jól követhető mese volt.
1-2 apróbb részen leakadtunk az elején, amikor ez volt az első szó a könyvben : pszichoanalitikus, ezt gyorsan elmagyaráztam, majd zavartalanul folytattuk a mesét egészen a végéig.
Legközelebb is biztosan bekerül a kölcsönzött könyvek közé egy újabb Geronimo Stilton kaland.
Pozitívumként említeném még az aranyos vagy éppen vicces rajzokat, amikből szinte minden oldalon találunk egyet-egyet.



Értékelés:5/4

Alexandra kiadó
124 oldal
Puhatáblás, ragasztókötött
Kiadás 2011

Geronimo Stilton - Négy egér a fekete dzsungelben

0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon