2018. június 1., péntek

Májusi zárás



Szerintem egy viszonylag kellemes májuson vagyok túl, némi egészségügyi probléma (gnatológián jártam, amiről eddig azt sem tudtam, hogy az orvostudomány egy létező ága) befigyelt, de túllendültem rajta, és a napsütés meghozta az olvasási, közlési vágyamat is. Elmondhatom, hogy nagyjából visszatértem a blogolás világába, egyéb kötelezettségeimet is be tudom építeni a napjaimba, tehát kialakult egy normálisnak mondható napi rutinunk. Biztos vagyok abban, hogy kisgyermekes anyukák tudják, hogy miről beszélek, a hobbit, munkát és a pici babát nem egyszerű összehangolni, sicc. Csak pozitívan! 

Májusban összesen 9 kötet került a polcomra.  A kilenc könyv közül 6 db érkezett recenzióra kiadóktól és 3 db volt saját beszerzésem
Ezek közül három kötetet már el is olvastam és értékeltem.

Listám: 

Zhu Mo: Jackie Chan
Jamie Oliver: Minden napra superfood
Roberto Alborghetti: Ferenc pápa asztalánál
Heather Morris: Az auschwitzi tetováló
J.D. Barker: A negyedik majom
Victoria Connelly: Hétvége Mr. Darcyval (Austen-rajongók 1.) 

A két, gasztro témát átfogó könyvet naponta többször lapozgatom, nézegetem, olvasgatom és próbálom kitalálni, hogy mit készítsek el először a sok remek recept közül, mert elárulhatom, hogy  szuper a felhozatal Jamie-nél és Ferenc pápánál egyaránt.  

Az auschwitzi tetováló és A negyedik majom még várat magára, viszont a Hétvége Mr. Darcyval-t már olvasgatom, de nagyon lassan haladok vele. Általában igyekszem műfajtól függetlenül az Austen témakörben megjelenő köteteket elolvasni, de be kell látnom, hogy nem mindegyik üti meg azt a mércét, amit elvárok a témában megjelenő könyvektől. Sajnos most ez a Conelly regény sem igazán találta el az ízlésemet. 



Térjünk is vissza a szívemnek kedves témára, azaz a júniusban nagyon várt eseményre. A május Könyvhétre készülődős, tervezgetős időszak is volt számomra, hiszen idén nagyon készülök, hogy kilátogatok a rendezvényre, mert vannak terveim. 
Szeretnék találkozni pár kiadó munkatársával, akikkel eddig csak virtuálisan tartottuk a kapcsolatot, aztán kávézni és nézelődni szeretnék a Kildarás csajokkal és John-nal, illetve a listámat követve átnézni a kínálatot, kiegészítve azt a gyerekeknek szóló irodalommal. 
Ifjúsági és babáknak írt/rajzolt könyveket egyaránt tervezek beszerezni, remélem változatos, izgalmas kínálatot találok ebben a műfajban is. 

Kicsit nehezített pálya lesz, mert egy férjjel, egy kamasszal és egy 10 hónapos babával tervezem a túrát, remélem az időjárás kegyes lesz hozzánk és nem kapunk esőt, vagy extrém meleget. Emellett megejtjük a kicsi első metrózását, és első Könyvheti barangolását, szóval izgalom lesz bőven. 

Összeállítottam egy Harácslistát is, sőt remélem, hogy egy-egy dedikálás is be fog figyelni, illetve időben oda is érek, meg nem lesz nagy sor, szóval a csillagok együttállása is kedvező lesz.

Nálam ez történt májusban. Ti hogyan készültök a Könyvhétre?


0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon