2017. július 31., hétfő

Júliusi zárás, avagy babázok + unboxing videó és ez+az.


A július leginkább a kislányomról szólt, aki a hónap elején született. Üdv a világban Hercegnőm! 
Talán érthető okokból egy picit minden más lelassult körülöttem, de igyekszem felvenni a fonalat és kicsit felpörgetni a bejegyzéseket is, hiszen számtalan elolvasott regény és történet várja, hogy a blogon is életre keljenek. 




Annak ellenére, hogy nem éppen a legpörgősebb hónap volt a blog életében, azért érkeztek hozzám könyvek. A Twister Médiás könyvekről egy kis videót is készítettem: 



A.O. Esthertől pedig a Frigg rokkája I-II. része várakozik a polcomon:






Mutatom, hogy még mit szereztem, igaz nem könyves, de zseniális akció keretében. A Coop és a Telekom közös nagyszabású akciójának keretében mindössze postaköltség áron (van személyes átvétel is, akkor költség sincsen) jutottam ehhez a magenta színű okosórához. Akinek van Coop kártyája érdemes utánanézni ennek az akciónak is! 



Az elolvasott kötetek száma összesen 2, azaz kettő(!) darab, azok is a könnyedebb műfajból. Majd hónap végén elkezdtem S.J. Kincaid A Kárhozott című regényét és elmondhatom, hogy eddig a nagyon bejövős kategória, hamarosan befejezem, reszkessetek, mert hozom majd az értékelésem is!
Azt már csak félve írom le, hogy az Így szerettek ők és az Aranypinty még mindig ott porosodik a polcon, olvasni kellene őket, de most éppen nem bírok el velük. 






Amellett, hogy ahogy már írtam még sok kötet várakozik arra, hogy értékelés szülessen róluk, azért július sem maradt üresen a blogon. Mutatom mely regényeket sikerült értékelnem:


illetve volt a szokásos friss megjelenések rovat is. 

Ez lett volna az én könyves júliusom. Nálatok, hogy telt a hónap?

2 megjegyzés:

PuPilla írta...

Gratulálok a kisbabádhoz! :) :*
Ez az okosóra mit tud? Szép a színe, nekem is tetszik, nyárias nagyon. :)

Kritta írta...

Szia! Köszönöm a gratulációt! Az óra nézi az alvási fázisokat, kalóriát számol, meg lépéseket, a megtett távot az aktívan töltött perceket és még nem is tudom mit tud egy appot kell letölteni hozzá :) Nekem nagyon bejön, bár inkább fitt órának tűnik, mint okosnak, de az okosok között van a webshopban. Mivel fizetnem nem kellett érte így nekem mindenképpen nagyon megérte és imádom eddig. :)

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon