2016. október 1., szombat

Szeptemberi könyves összegző



Olvasásaim 

A hónapban 6 könyvet sikerült befejeznem, és persze  Good Food magazint, amiben sok kipróbálásra érdemes receptet találtam -  mindig azzal nyugtatom magamat, hogy nem a mennyiség, hanem a minőség számít- -, ismételten nem fogom ide számolni azokat a könyveket, amelyeket ugyan szeptemberben elkezdtem, de még közel sem értem a végére. 
Belinda Alexandra Zafír égboltja az írónőtől már megszokott magas színvonalat hozta, kiváló romantikus könyv, valós történelmi háttérrel. 
A Mr Holmes Mitch Cullintól nem éppen egy megszokott Holmes történet volt, de nem ám, ritkán érezhetjük úgy,  hogy valami ennyire átjárja az ember belsőjét és szinte a húsáig hatol a szó olvasás közben, de most ez történt és emellett egy furcsa, de mégis izgalmas hangvételt kapott a történet.
 Nick Cutter A Falka, azt kell mondanom, hogy kimozdított a komfortzónámból rendesen, úgy tűnik ez az év az új műfajok megszeretéséről, felfedezéséről szól, mert annak ellenére, hogy viszonylag kevés a szereplő mégis nagyon életteli és izgalmas volt mindvégig. 
Beatrix Potter nálunk időről időre előkerül, szeretem az erdő lakóin keresztül bemutatott és Potter korára jellemző társadalomrajzot, úgy ahogy csak ő tudta ábrázolni, valamint az illusztrációk továbbra is magukkal ragadnak.



Mitch Cullin: Mr. Holmes


Beszerzéseim (vásárlás, recenzió, ajándék)

A beszerzések elég szerényre sikeredtek, de nem bánom, mert így is van bőven olvasnivalóm.
A Hádában ismét kilóra vettem könyvet, igaz angol nyelvű könyvről van szó, de gyakorlásnak mindenképpen jó lesz. A hosszas nézelődés után - mint látjátok a polcok tömve voltak - Patricia Scanlan Francesca's Party című regényére esett a választásom. A nyelvezete viszonylag könnyedebbnek tűnik, de majd kiderül. 
A hónapban érkezett recenzióra Izolde Johannsen és Michael T. Marble legújabb regénye, A birodalmi kalóz, amit a be is fejeztem nem egészen 6 nap alatt és értékeltem is.  
Szintén recenzióra érkezett a Trivium Kiadótól Dolores Redondo Navarra-trillógiájának 2. része a Csontok öröksége, így hamarosan ismét együtt nyomozhatok Amaia Salazar felügyelőnővel.






Interjú

Szeptemberben alkalmam nyílt interjút készíteni Izolde Johannsen írónővel egy nagyon érdekes könyv kapcsán. Izolde megmutatta azt is, hogy hol születnek a remek történetek.

A szeptember az interjúk hónapja volt egy számomra kedves íróval is készíthettem interjút. Valcsicsák Zoltánnal az Álmomban Bhutánban ébredtem kötet írójával beszélgettem Bhutánról, írásról és szóba került a Bruttó Nemzeti Boldogság is. 

Októberi terveim

Az izgalmas krimit szeretném folytatni és ismét nyomozni Salazar felügyelővel, aztán a Mini-könyvklub októberi könyvével, A fiúval folytatnám a sort, ami szintén esélyes a komfortzónám feszegetésére. Az elvarázsoltak egy picit háttérbe szorult, de mindenképpen érdemes a folytatásra és végül a terv, hogy csökkentem a várólistámat Pettigrew őrnaggyal. Ezen felül pedig az összes többi olvasás csak hab lesz a tortán.

 


Szeptemberi összegző a többieknél:






0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon