2015. március 16., hétfő

Ezeknek örültem az elmúlt héten-képes beszámoló

Az elmúlt héten ezeknek örültem, vagy tettek jót a lelkemnek:

A kerti tó kipucolása után láthatóan élnek a halaink, túlélték az első telüket! Hurrá!



Családilag megnéztünk jó pár filmet, mindegyiket szerettük, a Paddington, egy igazán imádni való családi mozi, azt a macit meg kell zabálni. Csingling hozta a szokásos formáját, szépen megrajzolt mese, némi mondandóval, ez is igen kellemes kikapcsolódás gyerekekkel. Az éjszaka a múzeumban, szintén vicces és még mindig nem elcsépelt, jókat szórakoztam Ben Stilleren és társain. Ezek közül bármelyiket szívből ajánlom. Postás Pat és a Villám és a varázsló, nekem annyira nem jött be, de a gyereket ezek is lekötötték, én közben olvastam inkább. Szóval igazi családi filmnézős hetünk volt, szerintem ilyet többször be fogunk iktatni. Ja, a Szürke ötvenre nem vitt rá a lélek.... 
Amik nagyon várósak:
-A pláza ásza 2. Bíróm Kevin James-t és kíváncsi vagyok mit tudnak még bonyolítani az első részen.
-Hamupipőke
-A cipőbűvölő


Csingiling és a Soharém legendájaPostás Pat – A mozifilmPaddingtonÉjszaka a múzeumban 2.
Villám és a varázsló

Végre ki van takarítva az autó is! :) 

Képtalálat a következőre: „family car clean picture”

Hétvégén itthon pihentünk és finomakat ettünk:
Szombat:
-hagymakrémleves, 
valódi levendulamézes csokoládékrém
Vasárnap
-provence-i csirkemell
-muffin, akciós eperből főztem hozzá öntetet is

Receptitt


Recept: itt


Recept: itt
 



0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon