2018. szeptember 1., szombat

Augusztusi zárás

Ismét eltelt egy hónap, ráadásul a nyár utolsó hónapja. Indul az ősz, de a szeptember számomra egy új kezdet is egyben. Iskolás éveim alatt mindig vártam az új tanévet, a barátokkal való találkozást, és igen, picit az iskolát is. 
Olvasás szempontjából is ilyenkor picit újjászületek, hiszen jobbnál jobb megjelenéseket szokott tartogatni az ősz, így továbbra is egyik kedvenc évszakom, a bekuckózásról már ne is beszéljünk, meg az őszi csodás kirándulásokról. 
Azonban még így a hónap utolsó napjaiban áttekintem az elmúlt hónapot, picit személyes, de túlnyomó részben könyves szempontból. 

A kicsivel együtt, immár 4 fős családként megejtettük az első nyaralásunkat. Hova máshová vezethetett az utunk, mint a Balatonhoz. Számunkra megunhatatlan. 

Aztán voltunk picit wellnessezni, csak úgy egy sunday brunch keretében, közben gyönyörű panorámában és még egy esküvői szertartásban is gyönyörködhettünk a finom ételek és a pancsolás mellett. 

Voltunk sétálni és várost nézni is, de csak úgy a környéken. Aztán szinte naponta lejártunk a Dunához, mert nagyon izgalmas és egyben picit ijesztő is az alacsony vízállás. A mederben viszont eddig rejtett "kincsek" tárulkoztak ki. Láttunk a török időből származó, immáron fosszíliaként előbukkanó hídmaradványokat, találtunk megkövesedett kagyló és csigavázat is. 

Természetesen a finom fagylaltok továbbra is a nyári napok elmaradhatatlan finomságai voltak, aztán volt kedvem sütni is, főleg a hónap végén érkező lehűlésnek köszönhetően.  

Könyves szempontból is úgy érzem, hogy szépen zárul a nyár.

Új polclakók:

Saját beszerzés:

M.C. Beaton: Agatha Raisin és az ogre vére
Mary Kay Andrews: Csajos esték
Monica Mclnerney: Életem utazása

Kiadóktól érkeztek: 

Kris Hirschmann: Kapcsold ki!  (Álomgyár)
Kerry Wilkinson: A lány, aki visszatért (Álomgyár)
Neil Patrick Harris: A különc varázsló (Maxim)
Flynn Berry: Nővérem nevében (Álomgyár)

Olvasások:

Az olvasásaim abból a szempontból nagyon jól alakultak, hogy az augusztusi vásárolt és recenzióra érkezett könyvek közül mindegyiket elolvastam és volt, amiről már írtam is (linkelve). Emellett befejeztem a kádkönyvemet, a Belgráviát és imádtam, nagyon kellemes olvasmánynak bizonyult. Az Emmát még nem fejeztem be, csak pakolgatom, általában felvidító könyv, de ebben a hónapban erre szerencsére nem volt szükségem.  Összesen 8 kötetet fejeztem be, ami szerintem ismét nem olyan rossz, főleg az aktív pihenéssel töltött időt is figyelembe véve. 

Könyves részhez tartozik a fotózás is, amihez egyre nagyobb kedvem van. Úgy érzem, hogy ebben a hónapban egy-egy jobb könyves fotót is sikerült készítenem. Szerintem bőven van hova fejlődni e téren, de talán haladok. 

Instagramon a személyesebb jellegű fotók mellett megtaláljátok a könyves képeket is. (@hkrisztinablog)

Nálatok milyen volt az augusztus?


0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon