2016. április 3., vasárnap

Nullás hónap, összegzés és örömködés

Itt egy olyan bejegyzés következne, amiben bemutatom az elmúlt hónap harácsolását, de ez most nem fog bekövetkezni, hiszen kijelenthetem, hogy márciusban egyetlen egy könyv sem került a polcomra. 

Ez nem is tudom mióta az első nullás hónapom, amit így utólag nem is igazán bánok, hiszen valóban nagyon-nagyon sok olvasmányt halmoztam fel, amit eddig nem sikerült elolvasnom. Szóval ez most egy merőben szokatlan, de jó érzés, végre csökkentem a saját polcomon porosodó elolvasandók listáját és nem utolsó sorban a könyvtárból kihozott sok-sok könyvet. 

Ráadásul az olvasási tempóm is átváltott egy sokkal nyugodtabb mederbe. Olyan régen volt már olyan, hogy ráérősen, elmélyülten olvastam volna. Szóval most jól érzem magamat olvasás közben és ezt a tendenciát szeretném is megtartani. 
Márciusban elolvastam Barbara Taylor Bradford Cavendon Hall romantikusát, majd Sophie Kinsella-val kerestem Audrey-t, sőt még az új Poirot-val is megismerkedtem Sophie Hannah-nak köszönhetően, a sort pedig Nicolas Barreau zárta a Világ végén megtalálsz című habos kávéval. Gyerekeknek szóló könyvek terén pedig Sir Steve Stevenson Agatha sorozatával ismerkedtem. 

Leslie L. Lawrence Múmiavadászok regénye, még folyamatban van Elizabeth Strout Kisvárosi életek kötetével együtt, ez utóbbi eléggé nyomasztó, ezért csak nagyon lassan haladok vele. Harper Lee Menj állíts őrt nagyon várt regénye pedig ott pihen az ágyam mellett, mert valahogy nem varázsolt el úgy, mint a Ne bántsátok a feketerigót!, ami pedig a kedvencem lett. Az angol nyelvű Last Christmas című regénnyel sajnos lassan haladok, na nem azért mert nehézségeket okoz, - pedig tartottam tőle - hanem, mert mindig félreteszem és csak ritkán van kedvem nekikezdeni, mert azt csak belefeledkezve jó olvasni, amikor egy idő után már nem tűnik fel, hogy nem ismerek egy-egy szót, mivel a szövegből ki tudom következtetni és végre nem akadok fenn azon, hogy nem ismerek szavakat és nem a szótárhoz nyúlok egyből. 

Nálam a március így telt olvasási szempontból, kíváncsi leszek, hogy áprilisban is meg tudom-e állni, hogy ne vegyek könyvet, hanem inkább csökkentsem a felhalmozódást. Jut eszembe, mivel tervezek kimenni a Könyvfesztiválra, így lehet, hogy ez csak hiú ábránd marad.
A VCS-vel pedig sajnos igen rosszul állok (1(, annak ellenére, hogy  azt gondolom, hogy idén jó könyveket válogattam magamnak, de valahogy ott a lista és nekem nincs kedvem hozzá, a madarak meg csivitelnek, az idő egyre szebb, szóval még bármi lehet.

Indítottam egy nyereményjátékot is, amit Itt érhettek el.






♥ séta a városban ♥ gyönyörű madárcsicsergős idő lett ♥ virág és még több virág ♥ új hónap kezdődött ♥ kádban olvasni ♥ szülinapi pótajándék ♥ sokat fotóztam ♥ végre előkerülhettek a tavaszi ruhák/cipők, bár a reggel még csíp ♥  tornáztam is ♥ otthonülős vasárnap



2 megjegyzés:

katacita írta...

Gratulálok a nullához! :)
Pont ma ébredtem rá, hogy egyszerűen képtelenség olyan ütemben olvasni a könyveket, ahogy az ember (vagy a blogger:)) beszerzi őket. És akkor mellette tényleg ott a könyvtár, kölcsönkönyvek, akármik... Micsoda problémák! :)
Az új Harper Lee-vel kapcsolatban voltak ellenérzéseim, és ezt egyre többen igazolják is sajnos. Lehet, inkább meghagyom a Feketerigó emlékét olyannak, amilyen. :)

Kritta írta...

Hát köszi, nehéz volt 0-ra kihozni, az április már eleve bukott is. Remélem azért nem 1x lesz Budán kutyavásár. :) Én félbe is hagytam a Menj állíts őrt, tegnap még megpróbáltam, de nem ment...

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon