2015. szeptember 21., hétfő

Ezeknek örültem az elmúlt héten

Mostanában nem minden héten volt miről írni az örömködős rovatba, vagy egyszerűen csak nem volt kedvem hozzá. Most viszont megpróbálom összeszedni a rovatot és megtölteni ismét tartalommal. 



♥ Vénasszonyok nyara, igen megint 30 C körül volt a hőmérő higanyszála ♥ visszarázódtunk a suliba sietős mindennapokba ♥ remek programok vannak szeptemberben ♥ kirándultunk a Pilisben, a panoráma felejthetetlen ♥ Piros Lábos Fesztiváloztunk a Szentendrei-szigeten ♥ jövő hétvégére mindkét napra van programunk, megyünk családi napra és szintén egy fesztivál is adódik, de erről majd jövő héten ♥ kiolvastam egy 404 oldalas könyvet, pont jól időzítve, hiszen Agatha Christie 125 éve született szeptember 15. napon, én pedig szeptemberben elkezdtem és ki is olvastam a Grand Tour című kötetet ♥ őszi színek és illatok ♥ sütőtöközés ♥ bővült a tündérkertem is új darabokkal ♥ vannak elmaradásaim olvasás terén, de már nem érzek olthatatlan kényszert a teljesítésükkel kapcsolatban, haladok szépen a saját ütememben ♥ 



0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon