2015. szeptember 1., kedd

Augusztusi beszerzések




Az augusztust 11 könyvvel zártam, ami így beiskolázás előtt nem is olyan kevés, de vegyük alapul, hogy névnapom volt és ezáltal ajándék könyveket is kaptam szép számmal, valamint recenziós példányok is érkeztek hozzám.

Anna Gavalda Édes életünk című kötetét egy kedves családtagomtól megkaptam újra, mert emlékezett, hogy a kívánságlistámon látta a bicikliző csajszit és örült, hogy végre valami olyan könyvet talál, amit szeretnék is, ami teljes mértékben igaz, de nemrégiben egy kedves Molyostól már megkaptam ajándékba. :) Ettől függetlenül örültem a könyvnek, ismét, de így lett egy újabb cserealapom, ha esetleg valaki szeretné szóljon. :)

Marni Bates-től a Menő-ridadó Kambodzsában pont az iskolakezdés miatt került sorra és nem mellesleg azért, mert végre egy nem átlagos helyszínen játszódik a cselekmény, igaz, hogy Kambodzsából végül nem kapunk túl sokat, de a könyv attól még tetszett és már értékeltem is itt.
Úgy tűnik, hogy a Nők hónapját tudhatom magam mögött, mostanában téma szerint alakulnak a beszerzéseim?! A múlt hónap az állatoké volt, most pedig Aleska De hova tűnt Emese kötete, valamint Gillian Bagwell-től A darling szajha került hozzám, mindkettőre kíváncsi vagyok. M.C. Beaton Karácsonyi búcsúcsókja és Fejős Évától a Máskülönben itt maradnék az Erawan Kiadótól érkezett hozzám. Ezt követőenCeleste Bradley-től Az álruhás (Álruhások klubja 1.) keltette még fel az érdeklődésemet, ami a fülszöveg alapján egy kellemes nyomozós történetnek ígérkezik. Folytatódott a sor  Helena Marten-től A porcelánfestővel, ami talán azért mozgatott meg bennem valamit, mert hátha egy könyv, ami egy szépen megírt női sorsot tár az olvasó elé, majd kiderül. Mitch Albom-tól a Hívások a mennyből egy nagyon érdekes témát feszeget és reményeim szerint olvasmányos formában. Leslie L. Lawrence, Laci bácsi, hát mit mondjak gyűjtő vagyok, mondhatom, hogy szép kis gyűjteményem van a könyveiből, így alap volt, hogy ez a kötet sem hiányozhat a polcról, enyém lett a Kukorica Istennő énekel. Végül, de nem utolsó sorban Harlen Coben Hat év című könyvével pedig megint megpróbálok majd kicsit kiszakadni a komfortzónámból, hiszen A lány a vonaton is nagyon tetszett. Kordos Szabolcstól a Turista from Hungary érdekesnek ígérkezett, olvastam az író eddig megjelent könyveit és szerettem, ahogy belátást enged egy-egy ipar kulisszatitkaiba.

Ebben a hónapban 3 könyv volt saját vásárlás, 3 recenzió és a többi pedig névnapi ajándék rokonoktól, barátoktól. 

  

0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon