2015. május 1., péntek

Áprilisi beszerzések

Úgy alakult, hogy nem jutottam ki a Könyvfesztiválra. A fesztivál hangulat, ahogy olvastam a blogokon fantasztikus volt. Picit fájó szívvel  olvastam, a színesebbnél színesebb élménybeszámolókat, de a Könyvhétre már mindenképpen szeretnék elmenni, így már inkább arra fogok koncentrálni és nem az elszalasztott lehetőségen keseregni. 
Mindettől függetlenül ez a hónap sem telhetett el beszerzések nélkül, bár a beszerzett könyv/olvasott könyv arányom nagyon rossz, mindig elkap a beszerzési láz. 
A Vadlevendula egy csodás könyv és igen lassan szívom magamba az élményt, mert annyira gyönyörűen megírt történet, de reményeim szerint lesz belőle poszt.
A Molyon is érkezett könyv egy ajándékozós esemény keretében, az esemény lényege az volt, hogy egy ünnep alkalmával lepjük meg a nekünk sorsolt személyt, az ünnepet az ajándékozó titokban találja ki. Képzeljétek én nem is akármilyen ünnepen kaptam meg az egyik vágyott könyvemet,  pont amikor egyáltalán nem számítottam rá, hiszen húsvét már elmúlt, május 1. még nem lehetett, ennek ellenére csöngetett a postás méghozzá pont a Könyv és szerzői jogok világnapján. Hát nem fantasztikus ünnepet választott az ajándékozóm? Igazi meglepetésként érkezett ezen a napon Anna Gavalda Édes életünk című kötete. 
Nektek, hogy telt az április?



Glenn Cooper - Lelkek könyveNatasha Solomons - Eltűnt férjek galériája
Victoria Cosford - Szerelemről és egyéb finomságokrólRecept a szerelemhez

2 megjegyzés:

Bea írta...

A vadlevendula nekem is nagyon tetszett, a Dewey még olvasásra várakozik a polcon. Az elfeledett kertet pedig szintén nagyon szerettem olvasni. :)

Kritta írta...

Az elfeledett kertet még rakosgatom, mert ahogy nézem ehhez is kell egy olyan hangulat, amikor érdemes nekiállni az olvasásnak.

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon