2015. május 12., kedd

Ezeknek örültem az elmúlt héten





   

♥ Fagylalt napja ♥ Benne voltam a Moly Merítés-MolyMazsolázójában ♥ Megnéztük az Egy Ropi naplója című filmet és szerettük ♥ Eladtam pár könyvet, amit már elolvastam és biztos nem fogom újraolvasni, ezáltal helyet csináltam a szűkös polcon ♥ Előkerültek a nyári ruhák ♥ Estem egyet a bringával, de túléltem ♥ Etettünk kacsákat ♥ Szedtünk virágokat ♥ Ültettem virágokat ♥ Új lakója lett a tónak (egy hatalmas sikló) ♥ Voltam Anyák napi ünnepségen ♥ Készítettem a Könyvjelző tervező pályázatra könyvjelzőt ♥ Írtam verset szintén a Moly pályázatra ♥ szuper sampont találtam, ami olcsó is (Garnier doux), a gránátalmának szuper illata van♥ volt könyvbeszerzés is, de arról majd jövő hónapban ♥

2 megjegyzés:

AniTiger írta...

Jaj, de jó ilyen örömködős bejegyzést olvasni! ^.^

Kritta írta...

Köszönöm! :) Általában szeretek pozitívan hozzáállni mindenhez.

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon