2015. február 1., vasárnap

Polcra kerültek januárban, a Rukkoláról elmélkedtem egy picit és Agatha Raisin is képbe kerül


Annak ellenére, hogy január a karácsonyi habzsi-dőzsi utáni időszak mégiscsak gyarapodott a polcon lévő és ezáltal az elolvasandó, majd értékelésre váró könyvek listája.
Az, hogy januárban is ennyi könyv került beszerzésre az nagyban köszönhető annak, hogy ismét elkezdtem Rukkolázni.  Volt egy időszak amikor felhagytam vele (fagyasztottam a fiókomat), mert nagyon nem tetszettek az új szabályok. Most viszont felolvasztottam a fagyasztás után a fiókomat és meglepődve láttam, hogy 72 pont figyel a "polcon". 
Arra gondoltam, hogy nem fogom veszendőbe hagyni és elkezdtem keresgélni és ismerkedni az új szabályokkal. Annyira idegen volt számomra a Malacozás, az hogy cetlit dobunk a malacba, meg prerukk, stoppol és pontot tesz fel. Aztán rájöttem, hogy olyan az egész, mint a licitálás. Rájöttem, hogy annyi pontot kell feltenni a könyvre, amennyit nem sajnálunk érte. Azáltal, hogy feltettük a pontot, egyszer csak valaki vagy rukkolja, vagy nem a beharangozott könyvet. Akkor kezdhetünk örömködni, ha elegendő pontot tettünk fel egy könyvre és még azelőtt rukkolja a beharangozó mielőtt ráígér valaki a pontunkra. 
Persze azt figyelembe kell venni, hogy a népszerű könyvekért eléggé a zsebünkbe kell nyúlni és akár 60 pontot is fel kell ajánlani. Itt érdemes mérlegelni, mert a kevésbé népszerű, de általunk nem kevésbé vágyott könyvet akár 10 pontért is megszerezhetjük.
Amikor mi kívánunk prerukkolni egy könyvet, akkor a kereslettől függően fogunk pontokat kapni, érdemes előtte tájékozódni, hogy az általunk feltenni kívánt könyv milyen pontértékkel ment el átlagosan, így nem érhet nagy meglepetés. 
Egyelőre elégedett vagyok az új rendszerrel, mert a lenti könyvekből 4-et a Rukkoláról szereztem és 72 pontot áldoztam értük, szerintem megérte.  Az én postagalambom is már több happoló felé szárnyal, ezáltal növelve a pontjaimat, hogy a körforgás újra kezdődjön. Ja és a malacba is dobtam 12 cetlit, bár, hogy pontosan ez miért is jó nekem még nem tudom. 
M.C. Beaton könyv pedig e-book akció keretén belül került hozzám 1499 Ft volt az ára, nekem ez is megérte, mert rajongok az Agatha Raisin sorozatért, amit ne felejtsünk el, hogy már meg is filmesítettek, kíváncsian várom. Nekem egy picit csalódás, hogy szőke és vékony színész játsza Agatha-t, de végülis majd kiderül milyen lesz, mert sajnos még nem láttam. 




Leslie L. Lawrence: A jégbe fagyott sárkány kolostora






0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon