Ugrás a fő tartalomra

Polcra kerültek januárban, a Rukkoláról elmélkedtem egy picit és Agatha Raisin is képbe kerül


Annak ellenére, hogy január a karácsonyi habzsi-dőzsi utáni időszak mégiscsak gyarapodott a polcon lévő és ezáltal az elolvasandó, majd értékelésre váró könyvek listája.
Az, hogy januárban is ennyi könyv került beszerzésre az nagyban köszönhető annak, hogy ismét elkezdtem Rukkolázni.  Volt egy időszak amikor felhagytam vele (fagyasztottam a fiókomat), mert nagyon nem tetszettek az új szabályok. Most viszont felolvasztottam a fagyasztás után a fiókomat és meglepődve láttam, hogy 72 pont figyel a "polcon". 
Arra gondoltam, hogy nem fogom veszendőbe hagyni és elkezdtem keresgélni és ismerkedni az új szabályokkal. Annyira idegen volt számomra a Malacozás, az hogy cetlit dobunk a malacba, meg prerukk, stoppol és pontot tesz fel. Aztán rájöttem, hogy olyan az egész, mint a licitálás. Rájöttem, hogy annyi pontot kell feltenni a könyvre, amennyit nem sajnálunk érte. Azáltal, hogy feltettük a pontot, egyszer csak valaki vagy rukkolja, vagy nem a beharangozott könyvet. Akkor kezdhetünk örömködni, ha elegendő pontot tettünk fel egy könyvre és még azelőtt rukkolja a beharangozó mielőtt ráígér valaki a pontunkra. 
Persze azt figyelembe kell venni, hogy a népszerű könyvekért eléggé a zsebünkbe kell nyúlni és akár 60 pontot is fel kell ajánlani. Itt érdemes mérlegelni, mert a kevésbé népszerű, de általunk nem kevésbé vágyott könyvet akár 10 pontért is megszerezhetjük.
Amikor mi kívánunk prerukkolni egy könyvet, akkor a kereslettől függően fogunk pontokat kapni, érdemes előtte tájékozódni, hogy az általunk feltenni kívánt könyv milyen pontértékkel ment el átlagosan, így nem érhet nagy meglepetés. 
Egyelőre elégedett vagyok az új rendszerrel, mert a lenti könyvekből 4-et a Rukkoláról szereztem és 72 pontot áldoztam értük, szerintem megérte.  Az én postagalambom is már több happoló felé szárnyal, ezáltal növelve a pontjaimat, hogy a körforgás újra kezdődjön. Ja és a malacba is dobtam 12 cetlit, bár, hogy pontosan ez miért is jó nekem még nem tudom. 
M.C. Beaton könyv pedig e-book akció keretén belül került hozzám 1499 Ft volt az ára, nekem ez is megérte, mert rajongok az Agatha Raisin sorozatért, amit ne felejtsünk el, hogy már meg is filmesítettek, kíváncsian várom. Nekem egy picit csalódás, hogy szőke és vékony színész játsza Agatha-t, de végülis majd kiderül milyen lesz, mert sajnos még nem láttam. 




Leslie L. Lawrence: A jégbe fagyott sárkány kolostora






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Borsa Brown: Az Arab 18+

Megbotránkoztató, ugyanakkor szívbe markoló történet egy nem mindennapi szerelemről egy szaúdi herceg és egy magyar nő között.
Gamal ibh Hussein Ál-Szudairi a milliomosok megszokott életét éli, míg egy üzleti tárgyalás alkalmával Budapestre érkezik. Ridegsége és elhatárolódása az új világgal szemben hamarosan átalakul valami egészen mássá.
Vannak érzések, melyek korlátokat döntenek le, és embereket formálnak át. Mindezt azért, hogy új útra léphessenek. Miként vállalhatja föl egymást két ember, akik oly különbözőek?
Miként lépnek új útra, vagy veszik fel a harcot saját lelkükkel szemben? És mikor jönnek rá, hogy valami végleges és megváltoztathatatlan Borsa Brown, a több ezer példányban eladott Maffia triógia sikerszerzőjének legújabb és eddigi legizgalmasabb regénye sajátos, erotikával fűszerezett stílusával dolgozza fel a kényes témát.
Csakúgy, mint eddigi könyveiben, elzárt világba kalauzol, érdekes karaktereket és élethelyzeteket, emberi kapcsolatokat mutat be, melyeket kellőképpen…

Princess Michael of Kent: A szerelmes Királynő

Az angol királyi család magyar hercegnéjének történelmi regénye a 15. századba, a százéves háború korába viszi el az olvasót. Aragóniai Jolán 19 éves, amikor feleségül adják Lajoshoz, az Anjou herceghez. Barátait és családját hátrahagyva a fiatal lánynak bizonyítania kell rátermettségét a francia királyi család pletykákkal, cselvetésekkel és árulásokkal terhelt légkörében. Miután fiatalon megözvegyül, rá marad a feladat, hogy teljesítse férje küldetését: meg kell óvnia Franciaországot a széthullástól, egyben pedig igazgatnia az Anjou család életét. A szövevényes, sodró erejű történetben a kor olyan híres szereplői is feltűnnek, mint az Orléans-i Szűz, vagy Agnés Sorel, VII. Károly francia király legendás szeretője. A könyv nemcsak egy fordulatos, megható szerelmi történet, hanem hiteles korrajz is, melyet a Kenti hercegné személyes királyi udvari élményei gazdagítanak.
Érdemes már rögtön az elején leszögezni, hogy a regény az Anjou trilógia első részét képezi, bár a Molyon ez nincs fe…

Budai Lotti: A kegyencnő hálószobájában - A borostyánszemű 1.

1645-ben ​Henrietta Mária angol királyné Franciaországon utazik keresztül, mikor menetét megtámadják, s elrabolják egyik legbecsesebb ékszerét. Ez az értékes nyakék évtizedekig mozgatja majd a háttérből a Combray család sorsának szálait: szerelmeseket segít révbe, bosszúvágyat ébreszt, s lesz, kinek vesztét okozza… S akinek sorsát végzetesen befolyásolja, az Louise de Morainville, a Borostyánszemű, akit a szerelem és a történelem hullámai éppen a kor legfelkavaróbb bűnügye, a mérgezési botrány idején sodornak a Napkirály udvarába.
A magyar irodalmi élet új tehetsége első regényével egy letehetetlenül izgalmas, korhű történetet ad a romantika, a kalandregények és a történelem kedvelőinek kezébe. A könyv ráadásul újdonsággal is szolgál: az olvasó színes, képeslap-szerű betétek segítségével ismerkedhet meg közelebbről a korabeli divattal, szokásokkal és egyéb érdekességekkel.
szerző fotója
Budai Lotti az ELTE jogi karán végzett, a jogtudományok mellett művészettörténetet is tanult. A kez…