2015. április 21., kedd

Ezeknek örültem az elmúlt héten

Kicsit most összemosódik két hét, mert olyan nagy történések nem voltak, de éled a természet és ez engem mindig lenyűgöz.  Leginkább a kertben gyönyörködtem, de kirándultunk ,sőt még egy remek könyvbe is belekezdtem, ami eddig úgy néz ki, hogy idén a nagy kedvencem lesz.

Végre sportoltam is, ráadásul sikerült összekötni egy remek kis kirándulással, elbicikliztünk Szentendrére, kb. 30 km-t tekertünk, ami tőlem igazán nagy teljesítmény.

Íme a kert egy kis szeglete, hatalmas magnólia, majd elkezdtem lerakni a készülő tündérkert alapjait és a kerti tóban is zajlik az élet, ami hatalmas öröm volt, hogy előkerült - téli álmot aldut-Franklin a teknős, sőt a békák is kitartóan kuruttyolnak. Tavaszi zsongás! Apropó, tavaszi zsongás, hoztam egy remek smoothie receptet is. 





Tavaszi zsongás smoothie: recept itt

WP_001600

A kirándulás, ami szuper volt, ettünk homoktövis fagyit, ami teljesen eltért az átlagostól, de nagyon finom volt, ne hagyjátok ki a Görög utcában lévő fagyizót, ha Szentendrén jártok. Miután belejöttünk a bringázásba a kutyának is készült egy szállítókosár, nézzétek ahogy száguld. :)

 

Nagyon örültem, hogy végre egy csodás könyv is a kezembe került, már most imádom az írónő stílusát, szeretném majd beszerezni a többi könyvét is, bejegyzés majd lesz róla. 



0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon