2023. december 19., kedd

Ismét csökkentem a várólistámat? Ezeket választottam a 2024-es várólista csökkentéshez

Lobo idén is meghirdette a Várólista csökkentés 2024. elnevezésű kihívását  (vagy nevezhetjük játéknak is). Szinte hihetetlen, de idén már ez a 14. alkalom, hogy ebben a formában tudjuk csökkenteni a várólistánkon csücsülő olvasmányainkat, ráadásul sok-sok könyvmoly társunkkal együtt. 

Annak ellenére is elindulok minden évben a kihíváson, hogy sokszor sikerült már elbuknom (mily meglepő, idén is), mert bevallom, nem állítok össze alternatív listát, amire egyébként adott a lehetőség. Januárban nagy reményekkel telve szoktam nekiugrani az előirányzott történeteknek, de nyárra a lelkesedésem 2-3 könyv  után alábbhagy, mert általában beszippantanak a friss megjelenések, esetleges kedvenc újrázások. 

2024. szerintem ebből a szempontból más lesz, most érzem magamban az erőt és elszántságot, hogy végre csökkentem a várakozók listáját, így összeállítottam egy eléggé vegyes listát. Ahogy így belegondolok, összességében havi 1 könyv az, amit el kell olvasnom, de az eredmény év végén 12 olyan könyv, ami régóta vár arra, hogy megismerjem és átéljem a történetet, mert valamiért annak idején csak megvettem, tehát olvasásra érdemesnek tartottam. 

Aki szeretne  játszani 2024-ben is és helyet csinálni a polcán újabb könyveknek, az bátran csatlakozzon! (ezt a mondatot Lobotól "csentem el", mert olyan jól hangzik, hogy lesz hely a polcon néhány új könyvnek) 

 Arra viszont mindenképpen figyeljetek, hogy csak 2023. előtti megjelenésekből tudtok válogatni! 

A részletes jelentkezési feltételeket az Olvasónapló blogon találhatjátok meg és figyeljetek arra, hogy jelentkezni is csak ott tudtok az űrlap kitöltésével! 

Minden résztvevőnek nagyon jó olvasást és várólista csökkentést kívánok 2024-ben is! 


Az én választottjaim 2024-ben: 

Diana Hunt: Jack árnyékában 




0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon