2021. szeptember 26., vasárnap

Garázsvásár és a könyvmoly

Egy rövid szösszenetet szeretnék veletek megosztani a garázsvásárok és a könyvek kapcsolatáról, mert ma egy igazán remek vételbe sikerült belefutnom. Talán Nektek is meg tudom hozni a kedveteket ahhoz, hogy meglátogassátok a szomszédságotokban megrendezésre kerülő vásárokat, amik így ősszel élik igazán a szezonjukat. 

Nem tudom ki hogy van vele, de én személy szerint oda meg vissza vagyok a garázsvásárokért. Általában a közösségi médiában a lakóhelyemhez közeli települések csoportjait szoktam követni, mert onnan lehet elsőkézből értesülni a legjobb garázsvásárokról. Messzebbre nem szoktam utazni egy-egy ilyen lehetőség miatt, de a közvetlen közelemben megtartott vásárokat meg szoktam nézni, el szoktam menni böngészni. 

Az érdeklődésem sokrétű, de legtöbbször elsőként a könyves dobozokat veszem célba, de jött már haza velem így növény és bútor is, persze volt olyan is, hogy üres kézzel jöttem el. 

 Szeretném megmutatni miért is jó könyvmolyoknak garázsvásárokra járni:

- igazi kincseket lehet találni
- a piaci ár töredékéért juthatunk hozzá vágyott darabokhoz
- régi könyvek között lehet akár elsőként böngészni
- remek hétvégi kikapcsolódás 
- újszerű példányok is sokszor lapulnak a garázsokban, hiszen sokan csak egyszer olvasnak el egy-egy     könyvet
- akár egész kis gyűjtemény is előbukkanhat, ahogy a képen is látjátok.




Mitől is vagyok most olyan lelkes? 

Mire tegnap hazajöttem az iskolából 13 db Agatha Christie regény várt, ráadásul több a nehezen beszerezhető kiadásból. Férjem lepett meg velük, tudta, hogy mennyire szeretném a gyűjteményemet teljessé tenni, így elhozta a szerinte szebb köteteket a garázsvásárból. Igaz, hogy most van olyan regény amelyikből 2 is van, illetve a kiadások sem egyeznek, de boldogságom így is leírhatatlan. :) Ráadásul azt mondta, hogy ha van kedvem ma visszamehetünk, hogy még én is mazsolázzak kicsit, mert elmondása szerint maradt még bőven, de nem mert többet hozni. Visszamentünk és még 19! db gyönyörű regényt hoztam el kedvenc írónőmtől, többet a vágyott kiadásban. 
Szépen gyarapszik a kis gyűjteményem, igaz, van még mit keresgélni, de a hiányzók száma már egyáltalán nem olyan magas az elmúlt két nap találatainak köszönhetően. 

Már a polcon vannak a csodák és csak a rendezgetésre várnak:





Mindenki bíztatok, hogy érdemes nézelődni, mert sosem tudhatjuk, hogy mikor bukkanunk igazi kincsekre, ami másoknak már csak kacat, lehet éppen a szomszédban. 

0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon