2014. május 2., péntek

Áprilisi beszerzések+könyvtárban jártam

Áprilisi beszerzések, amikből remélem egyszer bejegyzés is fog születni, már lassan tényleg plafonig fognak állni az olvasatlan könyvek és akkor hamarosan itt a könyvhét is.
 Beszerzések:

Agatha Raisin és a kívánatos káplán  - Jöttem, hadd lássalak Jennifer Crusie - Fogadj rám
Jennifer Crusie - Szerelmes SzélhámosokKaren Rose - Gyilkolj értemLucinda Riley - Fény az ablak mögött
Marian Keyes - Angyalok

Könyvtár:

Könyvtárban is jártam, itt elég ösztönző a lejárati határidő így a kaliforniai rejtélyt már elolvastam az Egy sármos férfiba és a Mozart rejtélyes halálába pedig már belekezdtem, ez utóbbi nagyon izgalma így szerintem ezzel is hamarosan végzek és jön egy bejegyzés róla.
Marian Keyes - Egy sármos férfiScott Mariani - Mozart rejtélyes halálaSaul Dibb - A hercegnő

Elizabeth Adler - Kaliforniai rejtély

0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon