2023. július 30., vasárnap

Miért volt kevesebb bejegyzés az elmúlt időszakban? Most megválaszolom! - Nyomokban tanulással kapcsolatos a tartalom!



Először is, ha valamit csinálok én azt bizony szeretem maximális erőbedobással tenni, legyen itt szó egy értékelésről, ajánlóról vagy éppen a tanulásról, de egy kirándulás megszervezése is ugyanebbe a kategóriába esik, sőt, továbbmegyek a napi házimunkával is pont így vagyok. Igen, maximalista vagyok, ha ez még valakinek nem jött volna le, természetesen sokszor én is elbukom, de törekszem és számomra ez pont elég ahhoz, hogy jól érezzem magamat a bőrömben. 

A tanulással is így voltam az utóbbi időben, szintem minden mást a minimumra szorítottam amennyire lehetett, hogy a fenti fotón látható oklevelet a kezembe foghassam. 

Tehát a konkrét oka, hogy az elmúlt pár hétben nem jöttem értékeléssel, - de nézzétek el, - készültem az Államvizsgára, ami minden időmet lekötötte. Esténként, hajnalban azért szorgalmasan olvastam is, amolyan relaxációként, így van a tarsolyomban pár értékelésre való történet.

Mivel abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy viszonylag gyorsan tudok olvasni, így annak ellenére elég sok könyvet el tudtam olvasni, hogy közel sem tudtam annyi időt rászánni, mint szerettem volna.

Ezek csak az utóbbi hónapok olvasási élményei:


Ezek mellett még korábbról is vannak értékelésre váró regények. Ha többet nem olvasnák ebben az évben akkor is decemberig bőven kitartana a feldolgozásra váró élmények sora.

Kicsit elkalandoztam, visszatérve a tanulásra.

Nem számolom, hogy ez az oklevél éppen hányadik a végzettségeim sorában, de az biztos, hogy ez is pont olyan értékes, mint a többi, Sőt!, ezúttal Pedagógus lettem (igen, így nagybetűvel), elárulom, hogy ez a végzettség a szívemhez picit közelebb áll, mint bármely más képesítésem.

Bátran ajánlom mindenkinek, hogy tanuljon, mert sosem késő elkezdeni és remek agyserkentő kikapcsolódás is egyben, ami engem folyamatosan feltölt, ezért is gondolkodom, hogy mi legyen a következő megvalósítandó álmom.

Mielőtt bárki megkérdezné, igen, van még bőven a bakancslistámon olyan pont, amit tanulással lehet kipipálni:

- kárpitos
- logisztikai menedzser
- cukrász
- mesterpedagógus, neveléstudományi mesterképzés
- könyvtáros
- szerkesztő
- bútorasztalos
- nyelvtanulás (német, olasz)
Még folytatódik a lista, de nem fárasztok vele tovább senkit.
Ebből csak azt szerettem volna kihozni, hogy bármilyen életkorban érdemes elkezdeni tanulni, legyen az egy mesterség vagy valamilyen diplomát igénylő szakma.

Még éppen lehet pótfelvételizni! ;)

Ti tanultok éppen valamit?

Mindenkinek mesés olvasási és tanulási élményekkel teli nyarat kívánok!

0 megjegyzés:

 

Könyvlelő Published @ 2014 by Ipietoon